ויראלי

אילון מאסק בהצעה הזויה למארק צוקרברג: "תחרות למדידת הז**ן"

הקרב בין אילון מאסק למארק צוקרברג עולה שלב: אחרי שצוקרברג הקים את המתחרה החדשה של טוויטר, ת'רדס, ומאסק הזמין אותו לקרב אגרוף ביניהם, האיש העולם בעולם הזמין את הבעלים של מטא ל"תחרות למדידת הז**ן"
מערכת ice | 
מארק צוקרברג ואילון מאסק - אילוסטרציה AI
הקרב בין אילון מאסק למארק צוקרברג עולה שלב: אחרי שצוקרברג הכריז על פתיחת מלחמה רשמית מול מאסק עם הקמת הרשת החברתית של מטא, שמתחרה בטוויטר של מאסק, ת'רדס, מאסק הגיב מצדו עם איום בתביעה ועם הזמנה לקרב אגרוף בין השניים. כן, שמעתם נכון.
אז בעוד נראה כי הקרב לא באמת ייצא בסופו של דבר אל הפועל, מאסק החליט להזמין את מאסק לתחרות חדשה והזויה במיוחד - "תחרות למדידת הז**ן". הבעלים של טוויטר העלה מספר ציוצים לא שגרתיים אל חשבון הטוויטר שלו, בהם הוא הזמין כאמור את צוקרברג לקרב מדידת הז**ן בין השניים כשכתב: "אני מציע תחרות ממשית למדידת הז**ן".
כזכור, קרב העקיצות בין השניים התחיל כאמור אחרי שצוקרברג הכריז כי הוא פותח את האפליקציה החדשה והתחרה לטוויטר - ת'רדס. צוקרברג החליט לעקוץ תחילה את מאסק רגע לפני עליית האפליקציה לאוויר, אחרי שצייץ לראשונה מזה מספר שנים בטוויטר, כשהוסיף לציוץ איור של ספיידרמן מצביע על ספיידרמן נוסף שנראה בדיוק כמוהו, כחלק מהתחרות החדשה של טוויטר ות'רדס שחולשות על אותה פלטפורמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה