ויראלי

הדוגמנית הישראלית חושפת שהוטרדה מינית על סט הצילומים: "מרגישה דוחה"

הדוגמנית הישראלית הבינלאומית שון לוי חשפה שעברה הטרדה מינית על סט הצילומים בברלין: "את צריכה להוריד חלוק. אני ערומה מתחת לחלוק. אני בולעת רוק ומרגישה דוחה. לא מבינה מאיפה האומץ, גרם לי להרגיש פשוט דוחה"
מערכת ice | 
שון לוי (צילום אינסטגרם @sean_levyy)
הדוגמנית הישראלית הבינלאומית שון לוי בת ה-26, העלתה לאחרונה פוסט לרשתות החברתיות שלה, בו היא חשפה בווידוי כואב במיוחד כי הוטרדה מינית על סט הצילומים בברלין, בידי שני דוגמנים עמם עבדה.
בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה סיפרה לוי: "אני בסט צילומים בברלין. אנחנו 4 דוגמנים - 2 נשים ו-2 גברים. חדר הלבשה אחד לכולנו. אני בחלוק, דוגמן 1 החליף ללוק הבא שלו ודוגמן 2 איתנו בחדר הלבשה. דוגמן 1 מבקש מדוגמן 2 לצלם אותו בפלאפון שלו עם הלוק. אני בשלי עומדת בצד מחכה לתורי להתלבש. דוגמן 1 ודוגמן 2 מתקרבים לכיווני".
לוי המשיכה: "דוגמן2 אומר לדוגמן1 (באנגלית) 'בוא אני אצלם אותך ליד שון אבל היא צריכה להוריד את החלוק'. אני ערומה מתחת לחלוק. אני בולעת רוק ומרגישה דוחה. לא מבינה מאיפה האומץ. עונה לו בביצ׳יות 'חה חה ממש לא'. מאותו רגע כל תחושת הנוחיות שלי על הסט השתנתה. אנחנו מצטלמים ביחד".
לסיום סיפרה: "משפט אחד שאותו דוגמן זרק לי, גם אם בעיניו זה סבבה, בקטנה, שטויות - גרם לי להרגיש פשוט דוחה. ימי צילום הם דבר אינטימי, חופשי, נעים ופתאום הוא גרם לי להרגיש פגיעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה