תרבות ופנאי

הדוגמנית הישראלית הבינ"ל מתפוצצת: "להיות מפורסם זה חרא"

הדוגמנית הישראלית הבינ"ל, שון לוי, מתייחסת לחיים באור הזרקורים: "לא מבינה אנשים שרוצים להיות מפורסמים, אני לא מגדירה את עצמי ככה, לא נהנית מהתחושה. זה קקה ושטויות"
מערכת ice | 
שבוע האופנה במדריד (צילום cristina cifuentes from wikimedia)
הדוגמנית הישראלית, שון לוי, מככבת בשנים האחרונות מעבר לים בעשרות קמפיינים בין לאומיים, כולל למותגי ענק כמו איב סאן לורן, קנזו, קלואה, פראדה, פדאני, שאנל והרשימה עוד ארוכה, אך בכל זאת, כאן בישראל, ספק אם יש רבים שמכירים את השם. כעת, שון עולה להתקפה בציוץ בחשבון הטוויטר שלה, בו היא מתייחסת להיותה פחות מפורסמת כאן בישראל ובנוסף, לגישה שלה לגבי הפרסום.
בציוץ שהעלתה, כתבה שון לוי כך: "לא מבינה אנשים שרוצים להיות מפורסמים. להיות מפורסם בעיניי זה חרא. אני בחיים לא רוצה להיות מפורסמת. לא מבינה אנשים שחושקים בזה". 
 
עם זאת, כאשר אחד המגיבים טען שהיא מפורסמת, שון הגיבה כך: "מה זה מפורסמת? אני לא מרגישה מפורסמת. אני עובדת בעבודה שהיא באור הזרקורים כפי שנקרא אבל אני לא מגדירה את עצמי ככה ותכלס גם פשוט מתכחשת לזה כי אני לא נהנית מהתחושה כל כך. שוב, אני לא מרגישה או חושבת שאני מפורסמת. אבל בעיקר מכחישה את כל המצב ולא רוצה להרגיש ככה כי זה קקה ושטויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה