ויראלי

האקס של עדן פינס מבלה עם דיאן שוורץ: התיעוד המפתיע נחשף

סימון סוסינה, האקס של הדוגמנית הישראלית עדן פינס, נחת בישראל ואף הגיע לחגוג במסיבה במועדון השלוותא שבתל אביב, שם נצפה מבלה עם דיאן שוורץ. האם אנחנו בדרך לזוגיות חדשה ומפתיעה במיוחד?
מערכת ice |  2
דיאן שוורץ (צילום רפי דלויה)
סימון סוסינה, הכוכב הגדול שכיכב בסרט "365 ימים", יצא מזה תקופה עם הדוגמנית הישראלית עדן פינס, קשר שאמנם לא החזיק יותר מדי זמן, אך הספיק להטריף את עולם הבידור כולו.
אתמול (שני) סוסינה העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא חשף את הביקור המשוגע שלו בישראל, כאן הוא נמצא בימים האחרונים ושוהה בתל אביב. סוסינא העלה סרטון, במרכזו חגג במועדון השלוותא בתל אביב.
בתוך כך, בישראל בידור העלו תיעוד מיוחד של הכוכב, רוקד במסיבה במועדון השלוותא, שמי שנמצאת מתחתיו ורוקדת איתו היא לא אחרת מאשר כוכבת "האח הגדול" לשעבר, דיאן שוורץ. האם אנחנו בדרך לזוגיות חדשה ומפתיעה? ימים יגידו.
 
כזכור, אחרי הפרידה של פינס וסוסינה, הדוגמנית הישראלית העלתה סרטון לרשתות החברתיות, בו היא עוברת בדיקת פוליגרף, בה היא נשאלה בין היתר "האם היית מאוהבת בחודש האחרון?", על כך השיבה בשלילה ויצאה דוברת אמת. האם הקשר לא נועד מלכתחילה להצליח?
בראיון שנתנה למאקו על סט הצילומים של עדיקה, שעבורה החלה לשמש כפרזנטורית, היא התייחסה לראשונה להפרדת הכוחות מהשחקן הלוהט: “תשאל אותו מה שלומו, לי אין מושג. אנחנו לא ביחד. נגמר, מכל מיני סיבות. אנשים ממהרים להאמין לשמועות וכל מיני דברים, סיבות שלנו ואני מעדיפה שלא לדבר עליהם”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הטריף את מי בדיוק? (ל"ת)
    מרקו 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הטריף את מי בדיוק? (ל"ת)
    מרקו 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור