ויראלי

מחאה נגד הזמרת אדל: מדוע ירדו לה 50,000 עוקבים במכה?

הזמרת אדל הופיעה בסוף השבוע האחרון בהופעה לרגל חגיגות חודש הגאווה, ובעקבות כך כבר ירדו לה 50,000 עוקבים במכה מחשבון האינסטגרם שלה
מערכת ice | 
אדל (צילום פייסבוק/ Adele)
הזמרת האהובה אדל, הופיעה בסוף השבוע האחרון בהופעה לרגל חודש הגאווה אותו מציינים בעולם. עד כאן הכל בסדר. אלא שמסתבר כי בעקבות כך, נפתחה מיני "מחאה" נגד אדל, במסגרתה בתוך זמן קצר ירדו לה לא פחות מ-50,000 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי אדל מנהלת מגעים לקראת ביקור ראשון והיסטורי בישראל. מנהלים מטעמה של הזמרת הבריטית האהובה נערכים לביקור אפשרי של הזמרת, שבמסגרתו היא תתראה עם נשים מקומיות, אך מטרת הפגש עדיין לא ידועה. על פי גורמים המעורבים בפרטים, אם המפגש אכן יתרחש בסופו של דבר, הוא עתיד להיערך כבר החודש (יוני).
ואם חשבתם שאתם תזכו לראות הופעה של הזמרת הבריטית האהובה, אז נכון לרגע זה, צר לנו לאכזב אתכם, אך אדל עשויה להגיע רק למפגש בישראל ולא להופעה, לצערם של המעריצים הרבים שלה.
כזכור, לאחרונה דווח בבלוג Deux Moi הזמרת אדל בת ה-34, עומדת להגיד בקרוב איי דו בפעם השנייה בחייה, ולהינשא לבן זוגה סוכן שחקני הספורט ריץ' פול, כך על פי מקורבים לזמרת. עדויות נוספות לאירוסים האפשריים הן טבעת ענקית ומנצנצת שנצפתה על אצבעה האירוסין של אדל בזמן הופעה שלה בלאס וגאס לפני כחודשיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה