ויראלי

דודי אמסלם במתקפה חריפה נגד ברק "צריך לשבת בכלא"

אהוד ברק ואהרון ברק על הכוונת של השר דודי אמסלם, שתוקף אותם בחריפות מעל בימת הכנסת בהשתתפותם במחאה נגד הרפורמה המשפטית: "הם צריכים לשבת בכלא, אני בז להם. לא אכפת להם להחריב את המדינה". בן כספית עקץ בתגובה
מערכת ice |  3
דודי אמסלם (צילום הדס פרוש פלאש 90)
השר לשיתוף פעולה אזורי, דודי אמסלם, במתקפה חסרת תקדים היום (שלישי) נגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ונשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק, מעל בימת הכנסת: "אני בז להם, הם לא רואים בנו כאנשים לגיטימיים ולא אכפת להם להחריב את המדינה". זו אינה הפעם הראשונה בה אמסלם מתבטא בחריפות נגד השניים ובדרישתו כי יישלחו למאסר.
חבר הכנסת מהליכוד לא חסך באמירות חריפות נגד השניים ואמר כי הם צריכים לשבת בכלא על חלקם במחאות נגד הרפורמה המשפטית. בציוץ בטוויטר הוסיף: "הם המסיתים הראשיים להפיכה, לכאוס ולהחרבת מדינת ישראל".

אמסלם התייחס לקשריו של אהוד ברק עם המיליארדר האמריקאי ג'פרי אפשטיין והאשמות בסחר בקטינות למטרות מין, ועקץ את ביקוריו של ברק שאף פורסמו עם כובע הגרב "לברק היה קר בניו-יורק, אז היה צריך צעיף כשבא לבקר את הפדופיל. בטח קראו פרקי תהילים ביחד".
גם על האמירות בעבר שקושרו לברק ועל הכספים בחשבון שלו, אמר אמסלם: "מעניין איך הגיעו מיליונים לחשבון הבנק שלו, על מחקר כביכול עבור קרן מלגות. ביזיון. אם לי היו נוחתים אצלי בחשבון הבנק בטעות 100,000 שקל ממקור עלום היו כבר עוצרים ושואלים אותי מה, למה ומאיפה".
עיתונאי מעריב בן כספית הגיב לאמסלם: "ואני דווקא מבין למה אתה לא ישבת בכלא, אחרי שנעצרת ב-2003 בחשד למירמה, זיוף ורישום כוזב במסמכי תאגיד: למרות המלצת המשטרה להעמידך לדין, התיק נסגר מ"חוסר ראיות".
 
צילום ערוץ הכנסת
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם ברק צריך לשבת בכלא אז דודי אמסלם צריך להוציא להורג (ל"ת)
    קול העם 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אמסלם
    מומו 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם רופאים כבר לו יעזרו כי יצא לגמרי מהאיזון
    סגור
  • כן החברים שלך הסוטים שמורדים במדינה ממש מאוזנים (ל"ת)
    סע לגור באירופה 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור