ויראלי

אייל גולן בבשורה מטורפת למעריצים: ההפתעה הענקית במופע הקרוב נחשפת

אייל גולן יחזור להופיע בבלומפילד לעיניי כ-55 אלף צופים, שמי שתופיע איתו בהפתעה ענקית היא לא אחרת מאשר בתו, אלין גולן. וגם: כל הפרטים לקראת מופע הענק
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום אלוני מור)
אייל גולן יחזור מחר (חמישי) להופיע באצטדיון בלומפילד לעיניי כ-55 אלף צופים במופע ענק, של אחד הזמרים האהובים בתולדות מדינת ישראל. ב"ישראל בידור" חשפו היום כי הפתעה ענקית לקראת המופע. מי שתופיע עם גולן היא לא אחרת מאשר בתו, אלין גולן.
נוסף על כך, ב"מאקו" חשפו מספר פרטים מעניינים על המופע עצמו. מדובר באחת הבמות הגדולות שנראו בישראל:  100 מטר רוחב ו-20 מטר גובה, 600 פנסי תאורה, 950 מטר רבוע של מסכי לד, ו-"Catwalk" באורך 30 מטר שמגיע עד לאמצע האיצטדיון.

עוד פורסם כי כ-1,000 איש לוקחים חלק בהפקת המופע, כולל נגנים אורחים מיוון ומטורקיה שהוטסו במיוחד למופע בישראל.  בהפקה טוענים כי המופע יכלול לא פחות מ-50 משיריו של גולן. אז מה שבטוח - זה הולך להיות מטורף.
כזכור, לאחרונה נחשף כי בעקבות סערת מחירי המזנון במתחם ה-VIP במופע הקודם של הזמר בבלומפילד, שהיו מופקעים במיוחד, גולן והצוות שלו התערבו במיוחד במחירים, ובעקבות כך הם אכן הוזלו משמעותית לקראת המופע הקרוב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איל ואלין
    שרית 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפרה על איל. אבל תיזהר אבאלה.... הבת שלך זמרת ענקית!
    סגור