כסף וצרכנות

אייל גולן התערב בעקבות הסערה: מחירי המזנון בהופעה הקרובה יוזלו?

אייל גולן יופיע בקרוב בתל־אביב אחרי הסערה הענקית בשנה שעברה, במסגרתה נמכרו במזנון של מתחם ה-VIP משקאות ומזון במחירים גבוהים במיוחד. הפעם הצוות של הזמר התערב והמחירים יהיו נמוכים בהרבה
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
לפני כשנה אייל גולן עורר סערה ענקית אחרי שבמהלך ההופעה שלו באצטדיון בלומפילד שבתל אביב־יפו, המחירים במזנון היו מוגזמים במיוחד. למשל בקבוק קולה של ליטר וחצי עלה לא פחות מ-50 שקל. בירה, למברוסקו, שמפניית קאווה, יין אדום או לבן וג'ין טוניק וערק, עלו בין 180 שקלים (לבירה 1.5 ליטר מהחבית) ל-860 שקלים, מחיר בקבוק ערק + משקה קל לערבוב. 
וזה רק החלק "הקטן". בשביל לשתות בלק לייבל (1 ליטר), וודקה גרייגוס או בלוגה (גם כן 1 ליטר כ"א), הצרכנים נאלצו להיפרד מלא פחות מ-1,560 שקלים(!). מאז, עיריית תל־אביב למדה את הלקח והחלה לפקח על המזנונים בהופעות ובאירועי התרבות והספורט השונים בעיר.
היום (שלישי) העיתונאי רן בוקר פרסם את המחירון להופעה הקרובה של הזמר בתל־אביב, ומחירי מתחם ה-VIP קיבלו תפנית דרמטית, והם אומנם עדיין מעט יקרים, אך במחירים נורמלים ונמוכים בהרבה מהעבר.
בקבוק ליטר וחצי של קולה עולה 15 שקל, נאצ'וס ירד מ-150 שקל ל-30 שקל. על פי הדיווח, גורמים בהפקה טוענים כי האנשים של אייל גולן והצוות המקיף אותו התערבו בעצמם בנושא המחירים וביקשו להוזילם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה