ויראלי

סמוטריץ' התעמת עם מפגינים אחרי שהפריעו לו לנאום

דרמה בעת נאומו של סמוטריץ' במעמד נגיד בנק ישראל והכלכלנית הראשית בכנס בירושלים. בעת נאום שר האוצר הונפו שלטי מחאה נגדו והוטחו לעברו קריאות בנוסח: "העם היהודי לא יסלח לך". סמוטריץ' לא נשאר חייב: "קומץ קטן ואנרכיסטי שמייצר נזק לחברה הישראלית" בהמשך ציין השר כי: "אני בעד מיסוי רווחי הבנקים"
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
תקרית מביכה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' בנוכחות נגיד בנק ישראל אמיר ירון והכלכלנית הראשית באוצר שירה גרינברג בכנס אלי הורוביץ לכלכלה וחברה בירושלים. בעת נאום סמוטריץ' החלה מחאה שקטה אלא שבהמשך הטונים צרמו והשר הופרע באמצע נאומו עד שלא יכול להמשיך נוכח הצעקות הרמות.
המוחים קראו בין השאר לעבר סמוטריץ': "העם היהודי לא יסלח לך, אתה לא מייצג אותנו. בושה". שר האוצר השיב: "למה אתם צועקים? דברי חכמים בנחת נשמעים". המוחים התמידו בצעקות לאורך כל הנאום ולא אפשרו לסמוטריץ' להעביר את דבריו. 
סמוטריץ' שלא נשאר חייב הגיב להם: "מיעוט קטן וקולני, שאפשר לספור על יד אחת, שרוצה לפגוע בכלכלה, בביטחון, בלכידות. קומץ קטן ואנרכיסטי שמייצר נזק אדיר לחברה הישראלית". בשלב מסוים פנה למארגנים והלין כי: "אי אפשר לחזור לנאום, כי אתם לא משתיקים אותם". אך המשיך להתקוטט עם מפגיני השמאל: "מי שרוצה לשכנע לא עושה את זה באופן הזה. יכול להיות שזה משרת מטרות פוליטיות, אבל לא אתכם ולא את מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה