ויראלי

אנה זק חושפת דרמה ענקית: "החלטנו בכאב לפרק את החבילה"

אנה זק מודיעה על ביטול המופע שלה שתוכנן לקיץ הקרוב: "יש קצת הרבה חילוקי דעות בין הניהול שלי לבין חברת האפליקציה והמופע והחלטנו בכאב לפרק את החבילה.  לא יהיה את המופע שחלמתי עליו ושאני עובדת עליו כבר כמה חודשים"
מערכת ice | 
אנה זק (צילום אינסטגרם/ אנה זק)
אחרי שכבשה מדינה שלמה עם להיטי ענק שעומדים על עשרות מיליוני צפיות ביוטיוב, כיכבה בראש מצעדי ההשמעות של ספוטיפיי ואפל וכבשה את המקום הראשון ברשימת השירים הכי מושמעים בשנה החולפת – עם הלהיט "לך לישון", שהיה לשיר המושמע ביותר - לראשונה בקריירה שלה הכריזה אנה זק על מופע מכירת כרטיסים ראשון. מופע ענק מושקע ב- LIVE PARK עם תחילת החופש הגדול ב-3.7. 
אלא שהיום (שלישי) נודע על דרמה ענקית, לאחר שזק העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא הודיעה על ביטול המופע: "היי חברים שלי, אני מחליטה לשתף אתכם היום שאני כבר כמעט שנתיים עובדת על אפליקציית מועדון מעריצים ייחודי רק לנו שאמור להיות הכי מהמם ומוצלח שיש".
זק המשיכה וחשפה את הדרמה הענקית: "אני מחליטה לשתף אתכם היום שיש קצת הרבה חילוקי דעות בין הניהול שלי לבין חברת האפליקציה והמופע והחלטנו בכאב לפרק את החבילה. כן, זה אומר שכרגע לא יהיה את המופע שחלמתי עליו ושאני עובדת עליו כבר כמה חודשים וכן, זה אומר שאני לא אוכל לחלוק איתכם את אפליקציית מועדון המעריצים. וכן, זה אומר שלא אנוח ואל ארגע עד שנעשה ביחד את המופע של החיים!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה