תרבות ופנאי

אנה זק בבשורת ענק למעריצים: זה מה שתעשה בקיץ לראשונה

זק: "התאריך הזה עושה לי פרפרים בבטן, כל כך חיכיתי לזה ואני כל כך מתרגשת לארח אתכם, הקהל שלי, בלייב פארק. זאת ההכרזה הראשונה בקריירה שלי על מופע כרטיסים ואני מתחייבת לכם שכזה עדיין לא ראיתם"
מערכת ice |  1
אנה זק לייב פארק (צילום שי תמיר)
אחרי שכבשה מדינה שלמה עם להיטי ענק שעומדים על עשרות מיליוני צפיות ביוטיוב, כיכבה בראש מצעדי ההשמעות של ספוטיפיי ואפל, וכבשה את המקום הראשון ברשימת השירים הכי מושמעים בשנה החולפת עם הלהיט "לך לישון", שהיה לשיר המושמע ביותר, לראשונה בקריירה שלה מכריזה אנה זק על מופע מכירת כרטיסים ראשון. מופע ענק מושקע ב-LIVE PARK בתחילת החופש הגדול ב-3.7. 
במופע תבצע אנה את הלהיטים הגדולים שלה, בהם: "לך לישון", "מי זאת", "כל הבאזז", "בלוק", "הודי"  וכמובן שירים בהם שיתפה פעולה עם אומנים אחרים כמו "בוקר טוב עולם", "קוביות", "ראשון בבוקר" ועוד. במופע ישתתפו אורחים מעניינים ובהם: סטטיק, נסרין, נונו ועוד הפתעות.
אנה זק מסרה: "התאריך הזה עושה לי פרפרים בבטן, כל כך חיכיתי לזה ואני כל כך מתרגשת לארח אתכם, הקהל שלי, בלייב פארק. זאת ההכרזה הראשונה בקריירה שלי על מופע כרטיסים ואני מתחייבת לכם שכזה עדיין לא ראיתם. בואו לעוף איתי – 3.7 בלייב פארק".
 

רכישת הכרטיסים תחל הבוקר (רביעי) בשעה 10:00. המחירים יחלו מ-159 שקל. לרכישת כרטיסים קופת תל אביב 2207* או באתר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אנה זק
    אמיר יצחק 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הייתה זמרת איננה זמרת לא תהיה זמרת
    סגור