ויראלי

סטודנט תלש יצירת אומנות במוזיאון: לא תאמינו מה הוא עשה

נו יון סו, סטודנט מקוריאה הדרומית ביקר במוזיאון לאומנות בסיאול והחליט לתלוש יצירה ששווה 120 אלף שקל, לאחר מכן הוא אכל אותה
מערכת ice |  2
מוזיאון המטרופולין בניו יורק (צילום ויקיפדיה)
סטודנט דרום קוריאני רעב במיוחד, אכל יצירת אמנות בשווי 120 אלף שקל של האמן האיטלקי המפורסם מאוריציו קטלאן. יצירת האומנות המדוברת היא בננה שדבוקה לקיר, נו יון סו ביקר במוזיאון לאומנות בסיאול והחליט לקרוע הבננה מהקיר ולאכול אותה מול קהל המבקרים. לרעת מזלו, מצלמה שדלקה במקום הספיקה לתעד את האירוע שהספיק להפוך לויראלי במיוחד.
בסרטון ויראלי ניתן לראות את יון סו תולש את הבננה מהקיר לרקע קריאות "סליחה" ו"סלח לי". הסטודנט האמיץ החליט להתעלם מהקריאות ולאכול את הבננה. לאחר מכן הוא מחליט להחזיר את הקליפה למקום המקורי שלה.
הסטודנט הקוריאני הסביר לטלוויזיה המקומית את הסיבה שעמדה מאחורי המעשה: ביצעתי מרד נגד המרד, פגיעה ביצירה יכולה להיראות גם כיצירת אמנות בפני עצמה, חשבתי שזה יהיה מעניין. הבננה לא שם כדי שנאכל אותה?"
האמן מאוריציו קטלקט שעומד מאחורי "יצירת האומנות" נשאל מה דעתו על המעשה של הסטודנט ואמר: "אין לי בעיה עם האירוע בכלל". הבננה המדוברת כבר הספיקה להיות מוחלפת באחת אחרת, כמו שקורה כל כמה ימים גם כך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תמונה
    אמה 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שחסר לו ויטמין שטמון התמונה.
    סגור
  • 1.
    לא הבנתי איך בננה עולה 120 אלף שקל
    יהונתן 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אכל בננה שהייתה על הקיר עם דבק, איזה יצירת אומנות??
    סגור