ויראלי

גרושתו של אייל גולן מתפוצצת: "אני בהלם, לא כבוד גדול"

בסטורי שהעלתה דניאל גרינברג, היא יצאה להגנתה של אוריאן בן כליפא החיילת שהורשעה בתקיפה אלימה של בת המוכתר וכתבה במילים קשות נגד מקבלי ההחלטות: “בהלם! איפה המדינה שלנו? שנלחמת על האזרחים שלה? ששומרת עליהם! שעומדת מאחוריהם?”
מערכת ice |  1
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
הרשתות סוערות. ההרשעה בפלילים של שוטרת מג”ב אוריאן בן כליפא בגין תקיפה אלימה של בת המוכתר חלא סלים בשער האריות, בעת שהייתה בעת פעילות מבצעית. גרושתו של אייל גולן וכוכבת האח הגדול דניאל גרינברג מאוד מאוכזבת מההחלטה.
בסטורי שהעלתה, היא יצאה להגנתה של בן כליפא וכתבה במילים קשות נגד מקבלי ההחלטות: “בהלם! איפה המדינה שלנו? שנלחמת על האזרחים שלה? ששומרת עליהם! שעומדת מאחוריהם?”

כמו כן כתבה: “ועוד חיילת בצה’ל. בושה!! עצוב לי להגיד את זה, אבל גם להיות חייל / לוחם זה כבר לא כבוד גדול. פשוט עצוב”. בן כליפא הורשעה בסעיף שלא הופיע כלל בכתב האישום וגם מח"ש חטפה ביקורת חריפה מהשופטים בין היתר.
בוגר אחר של “האח הגדול”, ניר אבישי כהן כתב פוסט אותו שיתפה גרינברג עם גינוי ובו כתב: “פעלה בניגוד להוראות ולפקודות, ונשפטה על כך. ככה זה עובד במדינה דמוקרטית. כל השוטרים והחיילים צריכים לדעת שאם הם יחרגו מהפקודות, הם ישלמו את המחיר. ככה זה בכל מדינה. תודה לבית המשפט שעשה צדק.”
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוטרת
    צדק 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדינה מקוללת שמנוהלת על ידי חבורת שופטים משמאל קיצוני את ילדי לא אשלח לשרת את החונטה שמאלית
    סגור