ויראלי

"משחקי הרעב" חוזרים ובגדול: הספין-אוף לטרילוגיה המצליחה יוצא בקרוב

"משחקי הרעב" חוזרים ובגדול: אחרי ההצלחה המסחררת של הסרטים הקודמים שהביאו לבתי הקולנוע בישראל קרוב למיליון וחצי צופים, סרט הספין-אוף לטרילוגיה המצליחה: "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר", יוצא בחודש נובמבר לאקרנים. צפו בטריילר
מערכת ice |  1
גניפר לורנס (צילום אינסטגרם)
"משחקי הרעב" חוזרים ובגדול: אחרי ההצלחה המסחררת של הסרטים הקודמים שהביאו לבתי הקולנוע בישראל קרוב למיליון וחצי צופים, סרט הספין-אוף לטרילוגיה המצליחה: "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר", יוצא בחודש נובמבר לאקרנים. 
הסרט הראשון, שגרר הצלחה רבה, יצא בשנת 2012 בעקבות סדרת הספרים המצליחה אותם כתבה סוזן קולינס. הסרט בכיכובה של ג'ניפר לורנס הנפלאה זכה להצלחה מסחררת ברחבי העולם וגם כאן כאמור בישראל.
ההצלחה הזו גרמה לאולפני ליונסגייט ליצור ספין-אוף באותו עולם, שייצא כאמור לאקרנים בחודש נובמבר ולמעשה יגולל את הסיפור 64 שנה לפני. היום (שישי) יצא הטריילר לסרט "משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר", והאמת? אנחנו כבר לא יכולים לחכות.
העלילה תעקוב אחר השנה העשירית של משחקי הרעב, שמתקיימת כאמור 64 שנה לפני. רייצ'ל זגלר תככב בתפקיד הראשי ותגלם את לוסי גריי ביירד, מיועדת ממחוז 12, שצפויה ליצור קשר מקצועי עם המנטור שלה קוריאולנוס סנואו, אותו אחד שצפוי להפוך שנים קדימה לנשיא פאנם ולאנטגוניסט הראשי שימרר את חייה של קטניס אוורדין (ג'ניפר לורנס).
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סויר, איני בטוח שיצדיק ציפיות גבוהות
    אחד מהעם 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לומר אם יהי המוצלח כמו הטרילוגיה המקורית. שם התבססו על ספרים מצויינים, שהוירם וילדים קראו. כאן לא ברור מי נתן את הרעיון וטיפים לתסריטאים. הכיוון של "מה היה בעבר" נדוש בקולנוע - לפחות חצי מהמקרים היה לא מוצלח. אם כי היו כמה טובים.
    סגור