ויראלי

דרמה ענקית בישראל: עשרות לכודים חולצו ממעליות במהלך הפסקת חשמל

וותי חילוץ של כבאות והצלה לישראל פעלו היום (חמישי) במהלך הפסקת החשמל שהורגשה ברחבי הארץ לחילוץ עשרות לכודים ממעליות, כאשר התקבלו  לא פחות מ-70 קריאות מצוקה של אזרחים שנלכדו במעליות מרביתם במחוזות דן ומרכז. לוחמי האש פעלו לחילוצם במהירות מבלי שנרשמו אירועים חריגים
מערכת ice | 
shutterstock ,pexels (צילום shutterstock)
צוותי חילוץ של כבאות והצלה לישראל פעלו היום (חמישי) במהלך הפסקת החשמל שהורגשה ברחבי הארץ לחילוץ עשרות לכודים ממעליות. מדיווחים של מרכז השליטה הארצי בכב"ה עולה כי במוקד 102 התקבלו בין השעות 12:52 עד 13:41 לא פחות מ-70 קריאות מצוקה של אזרחים שנלכדו במעליות מרביתם במחוזות דן ומרכז. לוחמי האש פעלו לחילוצם במהירות מבלי שנרשמו אירועים חריגים.
כזכור, הפסקות חשמל רבות התרחשו היום בשעות הצהריים בשורה של מוקדים ברחבי הארץ, כאשר בין הערים שנפגעו מהפסקת החשמל הן ראשון לציון, לוד, בני ברק, פתח תקווה, טבריה, קריית שמונה וראש העין. 
יתרה מכך, תושבים דיווחו כי גם רמזורי התנועה הפסיקו לעבוד ולכן היו פקקים במספר כבישים. תחילה לא היה ברור עם הפסקות החשמל נגרמו כתוצאה ממתקפת סייבר על חברת החשמל, אך לאחר זמן מה חברת החשמל טענה כי לא הייתה מתקפת סייבר.
עוד נמסר מחברת החשמל: "בשל תקלה באחת מיחידות הייצור בתחנת הכח חיפה מורגשות הפסקות חשמל לסירוגין במספר אזורים בארץ. אספקת החשמל הסדירה חודשה למספר אזורים ותוחזר לחלוטין בשאר הארץ בדקות הקרובות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה