ויראלי

כוכבת "הישרדות" מתפוצצת: "דוחה, אני כל כך שונאת אותה"

קייסי זפטה, הדוגמנית וכוכבת "הישרדות", זעמה על העוקבים ששאלו "מאיפה הכסף" לבית החדש שרכשה: "שאלה דוחה, להיכנס לכיס של בן אדם אחר זה אחד הדברים היותר שטחיים ועצובים שאפשר לעשות"
מערכת ice |  1
הישרדות (צילום יחצ)
קייסי זפטה, הדוגמנית ואחת הכוכבות הגדולות ביותר בעונה האחרונה של "הישרדות" ברשת 13, ערכה אמש (שבת) סדרה של שאלות ותשובות עם העוקבים שלה באינסטגרם, וזעמה אחרי שהציגה את הבית החדש שלה ונשאלה מהיכן יש לה את היכולת לכך.
אחת העוקבות שאלה את זפטה: "מאיפה הכסף?", והאחרונה ענתה בפתח דבריה: "אני אתחיל ואומר שזו שאלה דוחה בעיניי", זפטה המשיכה: "ארחיב שלדעתי להיכנס לכיס של בן אדם אחר זה אחד הדברים היותר שטחיים ועצובים שאפשר לעשות. הסיבה שאני עונה היא נטו כדי להבהיר פה שלדבר עם אנשים על כסף זה סופר לא מנומס וחצוף".
קייסי זפטה המשיכה: "זו שאלה ששאלו אותי גם כשהייתי קטנה ובגלל זה אני כל כך שונאת אותה, מי שמכיר את סיפור החיים שלי יודע שלא היה לי הרבה, אבל תמיד נראיתי כלפי חוץ מאוד מטופחת, עם בגדים יפים, מה שנתפס בעיני אנשים בתור 'יש לה כסף'. מנגד, הייתי חוזרת הביתה והמצב הכלכלי לא היה וואו".
"פשוט הייתי חכמה מספיק לקחת את המעט שיש לי ולבחור את הדברים הכי איכותיים וטובים שאני יכולה בעבור הכסף שיש לי, ואני עד היום ככה. אני בוחרת וקונה אך ורק דברים ששווים את הכסף וגם עובדת פה באינסטגרם עם מותגים ששווים את הכסף ושהייתי קונה בעצמי".
בהמשך, סיפרה על הדרך שעברה עד שהשיגה יציבות כלכלית: "היום, בגיל 24, אני יכולה לומר שעבדתי קשה כל החיים שלי להגיע לאן שאני, ולאפשר לעצמי רווחה כלכלית מסוימת. הדרך שעשיתי כדי שתהיה לי את הפריווילגיה להוציא כסף על מותרים היא מאוד קשה! קרעתי את התחת, חשפתי את עצמי כלפי חוץ, ויתרתי על הפרטיות שלי, ניהלתי מקומות".
זפטה סיימה במסר לגולשים: "יש מיליון דברים שאפשר לשאול בן אדם חוץ מלהיכנס לכיסו. אתם אף פעם לא יכולים לדעת איך זה יתפוס אותם או מה זה יגרום להם להרגיש. אז לשחרר את השאלה הזו ממאגר השאלות בהול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל זפטה הם שואלים כי את מתפרנסת מהם! (ל"ת)
    אורי 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור