ויראלי

כוכבת הישרדות בווידוי כואב: "אכלתי בסתר, בולמוסים, הלקאה והרעבה"

הדוגמנית למידות גדולות, קייסי זפטה, שמככבת בימים אלו בעונה החדשה של הישרדות, חשפה מול העוקבים שלה בכאב: "אני רואה בחורה שהייתה באובססיה על קלוריות, אכילה בסתר, בולמוסים, הלקאה והרעבה. הבפנים שלי היה רעוע. הרגשתי שמנה"
מערכת ice | 
הישרדות (צילום יחצ)
הדוגמנית למידות גדולות, קייסי זפטה, שמככבת בימים אלו בעונה החדשה של הישרדות ברשת 13, ערכה אתמול (שבת) סדרת שאלות ותשובות עם העוקבים שלה באינטסגרם,  שם נשאלה אם קיים בה הרצון לשוב למשקל גופה מלפני שמונה שנים, כשהייתה נערה רזה וחטובה.
קייסי העלתה תמונה שלה משנת 2015 והגיבה לשאלה: "בשבילי התשובה היא לא, והכוונה היא שאני באמת לא מחפשת לחזור לגוף הקודם שלי, כי כשאני מסתכלת על התמונה הזאת אני רואה דברים אחרים ממה שאתם רואים. אני רואה בחורה שהייתה באובססיה על קלוריות, אכילה בסתר, בולמוסים, הלקאה והרעבה".
קייטי הוסיפה: "כשהייתי נראית ככה, לא הרגשתי איך שאני נראית. הבפנים שלי היה רעוע. הרגשתי שמנה. הרבה אנשים מכוונים לרזון כמפתח לאושר. בשבילי רזון זו לא התשובה. הייתי צריכה לעשות המון כדי להיראות ככה, והיום אני מרגישה הרבה יותר טוב. אני מסתכלת על עצמי ואני מאושרת, וזו התחושה שחיפשתי כשהייתי צעירה יותר".
לסיום סיפרה: "אני שלמה עם מי שאני בפנים, והחיצוניות לא מהווה פקטור. אם הייתי רוצה לחזור למשקל הזה, הייתי צריכה להיכנס לדיאטות הרעבה מטורפות. המחיר יעלה לי גם בגוף וגם בנפש, וזה לא משהו שהוא בשבילי".
כשנשאלה "מה המשקל הכי נמוך שלך ומה היום?", ענתה: "אני לא נשקלת. המשקל שלי לא רלוונטי. לי חשוב איך אני מרגישה עם הגוף שלי. ההתעסקות סביב משקל יכולה לעורר שיח סופר רעיל", הזהירה לסיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה