ויראלי

טרגדיה: הדוגמנית הצעירה הלכה לעולמה חודשיים אחרי בן זוגה

כחודשיים בלבד לאחר המוות של בן זוגה הדוגמן, הדוגמנית הצעירה מארי בריאן קלארק הלכה לעולמה במפתיע וללא שום רמז מקדים. סיבת מותה הרשמית טרם פורסמה והלווייתה כבר התקיימה בשבוע שעבר בטקסס
מערכת ice | 
גרמי רוהלמן (צילום אינסטגרם ruehlemann)
לפני כחודשיים נודע שהדוגמן הצעיר והעולה ג'רמי רוהלמן הלך לעולמו במפתיע. השבוע מדווח כי בת זוגו הצעירה, הדוגמנית מארי בריאן קלארק (24), הלכה לעולמה גם היא ומסיבות שטרם פורסמו. לפי הדיווחים הלווייתה כבר התקיימה בנוכחות משפחה וחברים בכנסייה קתולית בטקסס.
לפני מותה בטרם עת קלארק הייתה דוגמנית מתחילה שסיימה לימודי מכללה, עבדה בחברת יחסי ציבור ואפילו החלה לפתח קריירה בתור משפיענית רשת. לאחר שבן זוגה הדוגמן הלך לעולמו במפתיע היא פרסמה פוסט ניחומים ברשתות החברתיות, בו כתבה שהיא מתגעגעת אליו ותאהב אותו לנצח. סיבת מותה של קלארק טרם נחשף כמו גם זו של בן זוגה המנוח.
לא מדובר באירוע חריג בזמן האחרון בעולם האופנה והדוגמנות. רק לפני שבועיים דווח כי דוגמן בשנות ה-30 לחייו, ג'ף תומס, הלך לעולמו במפתיע. שעות ספורות לפני שנמצא מת במיאמי הוא פרסם פוסט מהבריכה ברשתות החברתיות. תומס לא הראה שום סימנים לדבר חריג ויממה לפני מותו אף פרסם שהיה עם סבתו בפלורידה ואפילו ציין כי הוא יפגוש אותה שוב בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה