ויראלי

פאולה רוזנברג לחברת הכנסת: "הענקת לי דלק להמשיך"

אשת הטלוויזיה שיתפה באינסטגרם פוסט של מירב כהן מיש עתיד, בו ביקרה בחריפות את הממשלה; היא הודתה לה על עבודתה בכנסת ועל זה שהיא נותנת רצון להמשיך למחאות נגד הרפורמה
מערכת ice |  1
פאולה רוזנברג (צילום מסך קשת 12)
פאולה רוזנברג, מנחת הטלוויזיה ומגישת התכנית "פאולה ולאון" ב"קשת 12", העלתה אמש (חמישי) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו צירפה פוסט של חברת הכנסת מירב כהן (יש עתיד), בו יצאה נגד הממשלה, הרפורמה המשפטית ולטענתה הכאוס שגרמו מאז שעלו לשלטון. אשת הטלוויזיה שיתפה בפוסט את רגשותיה על התועלת בהמשך המחאה נגד הרפורמה והודה לכהן על "הדלק שהעניקה לה ולאחרים להמשיך במאבק". 
"בשבועות האחרונים, ישבתי הערב על הספה ולא הצלחתי להתנתק מהחדשות, מהעדכונים. רבות מחברותיי ומחבריי משתפים שאצלם זה בדיוק אותו הדבר, גם כאלו שבקושי צפו בחדשות, פתאום דרוכים לשמוע כל פרט מידע חדש. יש לזה מחיר נפשי ורגשי וגם כלכלי. רבים וטובים וגם אני מרגישה שענייני העבודה נראים כמעט חסרי משמעות מול המחוייבות להתגייס להצלת המדינה הדמוקרטית האהובה שלנו.
"יש רגעים של תקווה ואחרים בהם מתגנב קצת ייאוש, הערב בתוך רגע כזה של עייפות, בדיוק כשרציתי להימלט אל תוך הסווטשירט שלי ולהתעורר כשכל הזוועה הזו תיעלם, בדיוק אז נתקלתי בפוסט שפירסמה חה"כ מירב כהן, ושוב נמתלאתי תקווה.
"סיימתי לקרוא אותו, נעמדתי בסלון ומחאתי לה כפיים. מילים חכמות מחזקות אותי. היא כתבה שם את כל מה שחשוב ונכון בתקופה הזו, באופן מדוייק ולא אפולוגטי. כי סיימנו להתנצל על היותנו קודם כל מדינה דמוקרטית וליברלית! 
"תודה לך מירב, הענקת לי ולעוד רבים הערב דלק להמשך המאבק, גם אם יש רגעים בהם אנחנו מתעייפות או מתעייפים, חייבות לנשום עמוק, לנוח כמה רגעים - ולהמשיך. אין לנו את הפריבילגיה להירדם או אפילו להתנמנם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממש צריך "אומץ" להיות טאלנט 12 ולהחמיא למתנגדי הרפורמה. (ל"ת)
    צביעות של 12 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור