ויראלי

גווינת' פאלטרו נתבעה וזכתה: זה הפיצוי ההזוי שתקבל

הכוכבת גווינת' פאלטרו ניצחה אמש במסגרת תביעה שהוגשה נגדה על ידי רופא אמריקני טען כי היא אשמה בתאונת סקי שהתרחשה ביניהם בשנת 2016. חבר מושבעים שהתדיין שעתיים קבע כי פאלטרו אינה אשמה והשופט הסכים לבקשה של פאלטרו באשר לסכום פיצויים חריג למדי
מערכת ice |  2
גווינית' פאלטרו (צילום יח"צ חול TOUS)
השחקנית ההוליוודית גווינת' פאלטרו הופיעה השבוע באופן חריג בבית המשפט וזאת בעקבות תביעה שהוגשה נגדה על יד רופא אופטומטריסט בשנות ה-70 לחייו. לטענתו פאלטרו אשמה בתאונת הסקי שהתרחשה בין השניים ב-2016, אשר הותירה אותו עם נזק קבוע במוחו. חבר המושבעים פסק אמש לטובתה, אך היא ממש לא עומדת לצאת משם עם מיליונים.
התביעה הראשונית של הרופא טרי סנדרסון הוגשה בשנת 2019 ובה דרש פיצויים בסך 3.1 מיליון דולר ובטענה שפאלטרו היא זו שהתנגשה בו באתר סקי. עם זאת, שופט שבחן את התביעה ביטל אותה בטענה שאין לה בסיס, אך הוסיף כי אם היה ניתן להתקדם עם התביעה הוא היה זכאי לפיצויים של רק 300 אלף דולר.
הדבר כנראה עודד את הרופא והוא הגיש את התביעה בשנית וזו כאמור הגיע לבית המשפט השבוע. המשפט ארך כשבוע וכלל הרבה מעבר לרק בדיקת עובדות. כלל האירוע שודר בשידור חי והכוכבת הגיעה כמעט לכל דיון. במהלך הדיונים הסנגורים של התובע תשאלו אותה על מערכת היחסים שלה עם טיילור סוויפט ותאונת דרכים בה הייתה לכאורה ובנוגע לשלל פרטים נוספים על חייה במטרה לצייר את אופייה בצורה פחות מחמיאה.
כמו כן, הסנגורים של התובע עוררו זעם רב במהלך הדיון לאחר שביצעו השוואה לא מידתית בין פאלטרו וג'פרי אפשטיין. כמו כן, במהלך הדיונים עלו עדויות משני הצדדים ואפילו ילדיה של פאלטרו מהאקס כריס מרטין (קולדפליי) עלו להעיד. מנגד גם בנותיו של התובע עלו להעיד ואמרו כי מאז התאונה מצבו המנטלי של אביהן הדרדר.
לאחר דיון של כשעתיים בין חבר המושבעים הוחלט כי פאלטרו אינה אשמה בנזק שנגרם לתובע היות שהוכח כי מצבו הרפואי החל להידרדר עוד טרם התרחשה התאונה, ויתרה מכך נקבע כי לא ניתן להאשים את פאלטרו בהתנגשות בין השניים באתר הסקי. השופט בתיק קבע כי פאלטרו, בהתאם לבקשתה הרשמית, תקבל פיצוי של דולר אחד בלבד, לצד כיסוי של הוצאות המשפט.
לאחר סיומו של המשפט מצלמות תפסו את פאלטרו ניגשת לרופא ואומרת לו דבר מה קצר. כעת מעריכים כי היא איחלה לו שירגיש טוב ושהוא השיב לה עם תודה קרירה. בצאתה מהאולם בו התקיים המשפט פאלטרו נופפה לצלמים ולמעריצים, בעוד שהרופא טען לתקשורת בחוץ כי ציירו אותו במהלך התביעה בתור איש משוגע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אשה אצילית (ל"ת)
    אבי 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הגבינית (ל"ת)
    בנחי 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור