ויראלי

כוכבת האח הגדול מושפלת: "סוף סוף איבדת את הבתולים"

אור שפיץ הצטלמה בפיג'מה של ויקטוריה סיקרטס וחטפה תגובה מביכה מגבר, שאותו החליטה לשתף ותקפה: "קיבלתי היום תגובה מגבר נשוי, אבא לילדים - שזעזעה אותי. באיזה קטע סרטון שלי עם פיג׳מה, הוא מרשה לעצמו להגיב לי דבר כזה?"
מערכת ice | 
אור שפיץ
אחרי הריאליטי וההצלחה העסקית, כוכבת האח הגדול והקונדיטורית המוכרת אור שפיץ זכתה בכבוד לשמש לצד עוד שורה של משפיעניות מישראל כפרזנטורית מותג האופנה "ויקטוריה סיקרטס" בישראל.
אבל אם חשבתם שזה לא יהיה בתנאים שלה טעיתם. שפיץ חשפה כי למרות האופי של ויקטוריה סיקרטס, היא הציבה תנאי שכתוב בחוזה עם החברה כי לא תדגמן בהלבשה תחתונה. ועדיין, על אף שצילמה שפיץ תמונה צנועה מאוד עם פיג'מה של המותג, היא חטפה אמירה מביכה ומשפילה מגבר נשוי ואב לילדים שהחליט להביע את דעתו.

כאקט של נקמה, שפיץ שיתפה את עוקביה בתגובה המכוערת ממנו ואפילו לא טשטשה את פניו של הגבר הנשוי שכתב לה: ״סוף סוף איבדת את הבתולים״. שפיץ כתבה והוסיפה: ״הקמפיין לויקטוריה סיקרטס נתן לי פתח להציג את הנשיות בצורה שהיא לא חשופה מדי עבורי".
עוד כתבה: "התנאי בחוזה שאני לא מצטלמת בהלבשה תחתונה או כל מה שיגרום לי להרגיש חשופה יתר על המידה ויכבד את המשפחה שלי. אבל קיבלתי היום תגובה מגבר נשוי, אבא לילדים - שזעזעה אותי. באיזה קטע סרטון שלי עם פיג׳מה, הוא מרשה לעצמו להגיב לי דבר כזה?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה