ויראלי

דורין אטיאס מתפוצצת: "איפה אתן חוץ מלז*** לאנשים את הארנק?"

בזמן שהתארחה בפרק של הפודקאסט 'הפודיום', מעצבת האופנה והסטייליסטית ביקרה גם את ההחלטה של רבים בתחום לא להביע דעה פוליטית
מערכת ice |  1
דורין אטיאס (צילום אינסטגרם)
דורין אטיאס שוב עוררה סערה שוב כאשר יצאה בביקורת נוקבת וקשה נגד המשפיעניות וכוכבות הרשת באינסטגרם. בזמן שהתארחה בפדוקאסט "הפודיום" - אטיאס לא חסכה במילים וכינתה את התופעה כזילות במילה "השפעה."
"היום קורים דברים גדולים בעולם: הפיכה משטרית, בעיות בנייה בתל אביב, מערכות יחסים בין אנשים. לדבר את האמת, לבוא נקי - זאת השפעה. את קוראת לעצמך משפיענית? איפה אתן בזמן אמת חוץ מלז**ן לאנשים את הארנק?! רק קודי קופון בראש שלכן. אתן מוכרניות הכי זולות, אתן לא משפיעניות. להשפיע זה דבר גדול. אפס אחריות כלפי אנשים שחושבים שהם צריכים קרם לחור של התחת ב-700 שקל. העיקר הבאת להם קופסה". 
  

על רקע המצב הפוליטי הקשה בארץ, אטיאס גם ביקרה את ההחלטה של דמויות רבות בתחום לא להביע דעה פוליטית בנושאים מסוימים. 
"הן גם מעזות לקרוא לעצמן בשמות כל-כך מפוצצים. איפה אתן כשצריך אתכן? זה ידוע שאנשים שיש אחריהן חצי מיליון עוקבים - אנשים רוצים לשמוע את דעתם. יש להן אחריות כלפי העתיד של הילדים שלנו. אם הן יגידו שהן לא רוצות להתערב פוליטית - אני אכבד את זה. אבל אל תקראי לעצמך משפיענית, נשמה. את מוכרת בשוק. זה גם נהיה ערוץ הקניות. כל אחת שילדה נהייתה מומחית לילדים. אין יותר מומחים, יש זילות למומחים - היום מי שמומחה הוא טמבל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דורון עם המקל
    מירה 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי א. דורון אטיאס.?עם המקל ביד ועם עמידת שוטר בתוכנית של גיא פינס.כל אחד חושב שהוא המציא את הגלגל.איזה מזל שיש את מדור הזה.לסיכום תפסיקו כולכם לבלבל לנו במח.
    סגור