ויראלי

קניה ווסט חוזר להסתבך: מדוע חשוד בתקיפה של אישה?

קניה ווסט חוזר לתודעת הציבור והפעם בהיותו חשוד בתקיפה של אישה שצילמה אותו בדרך לפגוש את ילדיו. זמן קצר לאחר מכן הוא התווכח עם צוות פפראצי שניסה לצלם אותו גם כן
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
זמן קצר לאחר שעשה לא מעט רעש ברשתות ובעולם עם אמירות אנטישמיות וקיצוניות, הראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט ירד מתחת לרדאר ועל פי הדיווחים אפילו התחתן עם אישה בשם ביאנקה סנסורי. ביום שישי האחרון הוא חזר לכותרות עם ידיעות חדשות על חשד לתקיפה של אישה בארה"ב.
על פי הדיווחים, ווסט הגיע בשישי למשחק כדורסל של בתו נורת' ושם לב שאישה באוטו מצלמת אותו. על פי התיעוד הוא ניגש אליה ודרש שתפסיק לצלם, ככל הנראה כי האמין שהיא צלמת פפראצי. לאחר שסירבה בטענה שהוא סלב ולכן הזכות לצלם אותו חופשיה לכל הוא לקח את הנייד שלה וזרק אותו לרצפה.
לאחר שהלך האישה הזמינה את המשטרה והגישה נגדו תלונה ועל כן ווסט חשוד כרגע בתקיפה. מתברר כי לאחר מכן הוא התווכח עם צלמים נוספים, הפעם באמת מצוות פפראצי 'מוסמך'. ווסט ניסה לגרום להם להפסיק לצלם אותו בטענה שאין זה תקין שיצלמו באותו בזמן שהוא מבלה עם הילדים שלו. הם מצדם טענו שאם הוא רוצה לבלות זמן עם ילדיו הוא צריך לעשות זאת בין קירות ביתו.
כאמור לאחרונה ווסט התחתן (ככל הנראה) עם אישה שעבדה עמו, בשם ביאנקה סנסורי. עם זאת טרם ידוע אם מדובר בחתונה חוקית, אף שהשניים עונדים טבעות. כמו כן, באופן לא מפתיע מדווח שקים קרדשיאן, גרושתו, לא ממש מחבבת את הכלה הטרייה ואף רוצה לשוחח אתה בעקבות תפקידה החדש שאם החורגת של ילדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה