ויראלי

בני דודים ראשונים מתחתנים בחתונה מלכותית מפוארת בת שבוע

סולטן ברוניי, המנהיג הוותיק בעולם, חיתן החודש את בתו בחתונה שארכה שבוע ימים. מי היה החתן? בן דודה מדרגה ראשונה של הכלה. צפו בתמונות מהחתונה המפתיעה
מערכת ice | 
חתונה (צילום freepik)
בתו של סולטן ברוניי, אזמה, התחתנה בתחילת החודש עם בן דודה מדרגה ראשונה, הנסיך בכר איבני ג'פרי בולקיה. אף שהחתונה התרחשה ב-8 בינואר וחגיגותיה נערכו כשבוע, היא נחשפה רק עכשיו בחשבון האינסטגרם של אח הכלה.
כאמור החתן והכלה הן בני דודים מדרגה ראשונה, כאשר אב החתן הוא האח של הסולטן, אב הכלה. החתונה ארכה שבוע ימים והתקיימו לפחות שבעה טקסי חתונה לזוג. במסגרתם הזוג קיים את טקס החלפת המתנות, הענקת הסמל המלכותי ועוד. הטקס הסופי התקיים ב-15 לינואר ובו באופן מסורתי המשפחות מושחות את הזוג במשחות צבעוניות ושמנים.
לאחר מותה של המלכה אליזבת' הסולטן של ברוניי הפך להיות השליט הוותיק ביותר בעולם. עם זאת, בשונה מהמלכה המנוחה הסולטן הוא השליט המוחלט במדינה ומשמש מנהיג האיסלאם, ראש הממשלה, שר הכלכלה, שר החוץ, שר המסחר, ראש המשטרה, הביטחון וכך הלאה.
עושרו של הסולטן מוערך ב-27.7 מיליארד דולר, מה שהופך אותו מהמנהיגים העשירים ביותר בעולם. כעת מתברר שהמדינה לא אוסרת נישואי בני דודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה