ויראלי

השיבה מתאילנד: ריף נאמן חושפת לראשונה את טבעת האירוסין

הדוגמנית והשחקנית שזכתה להצעת נישואין מרגשת בחופשה בתאילנד, הגיעה לאירוע השקה, חשפה את הטבעת וסיפרה על ההתרגשות, ההפתעה וההכנות לחתונה
מערכת ice | 
ריף נאמן והטבעת (צילום ניר סלקמן)
השחקנית והדוגמנית ריף נאמן (25), נחתה ביום ראשון בערב בישראל היישר מחופשה רומנטית בתאילנד עם בן זוגה כפיר שיינפלד, שהפכה למרגשת במיוחד לאחר שקיבלה הצעת נישואין.
רגע לאחר הנחיתה, הגיעה ריף לאירוע יוקרתי של מותג קרסטס, לרגל השקת סדרת טיפוח חדשה לשיער: כרומה אבסולו, המיועדת לשיער צבוע. ריף הציגה באירוע לראשונה את טבעת האירוסין, וסיפרה שממש הופתעה מהצעת הנישואין למרות שהיא יוצאת עם כפיר כבר שלוש שנים.

"ידעתי שזה מתקרב, אבל לא ידעתי שזה עומד לקרות", סיפרה ריף בהתרגשות. את שיחת הטלפון הראשונה עשתה ריף לאמא שלה, שהתרגשה לא פחות. עוד עדכנה ריף שהחגיגות לא הסתיימו והיא מתכננת לחגוג עם משפחתה וחברותיה הקרובות בסופ"ש הקרוב, בביתם בכוכב הצפון בתל-אביב, שאליו עברו לאחרונה.
ומתי מתחילים בהכנות לחתונה? כבר בשבוע הבא תפצח בהפקה שצפויה להיות גדולה במיוחד. שלב ראשון - חיפושים קדחתניים אחר שמלת חלומותיה.
כשנשאלה האם אהבה את הטבעת, השיבה שלקנות לה טבעת זו לא משימה קשה "כי אני די זורמת". ולגבי שמלת הכלה, היא עדיין לא יודעת כמה שמלות תלבש אבל בטוח שתהיה לה שמלת כלה מהחלומות וקונספט של חתונה שמחה.
באירוע ההשקה החליטו להפתיע את ריף והשמיעו לה את השיר: "הזמנה לחתונה". ריף התרגשה מאוד מהמחווה ואמרה: "אני מאוד זוגית. בית עבורי זה משהו חשוב מאוד. עם כל העיסוקים שלי והצילומים, אני צריכה מישהו טוב ויציב לחזור אליו הביתה". כן הוסיפה כי בן זוגה כפיר מתמודד יפה עם החשיפה התקשורת סביב החתונה והוא כבר התרגל לבאז.
בימים אלה תתחיל ריף חזרות לסדרה חדשה של קשת 12 שתהיה מבוססת על רב המכר של יניב איצקוביץ', "אף אחד לא עוזב את פּאלוֹ אלטוֹ". היא תגלם שוטרת לצידה של מגי אזרזר. והחלום שלה? להתפתח מבחינה מקצועית ולקבל תפקידים בסרטים בינלאומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה