תרבות ופנאי

אמרה "כן": הכוכבת הצעירה מתחתנת

יום הולדת 25, חופשה חלומית בתאילנד, מה עוד אפשר לבקש? השחקנית ריף נאמן קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה בשנים האחרונות, כפיר שיינפלד ואמרה "כן"
מערכת ice | 
ריף נאמן (צילום גיל חיון)
מתנת יום ההולדת המושלמת. מספר ימים לאחר יום הולדתה ה-25 ובמהלך חופשה חלומית בתאילנד, השחקנית והדוגמנית, ריף נאמן, קיבלה הצעת נישואים מבן זוגה בשנים האחרונות, כפיר שיינפלד. אם דאגתם, אז כוכבת הסדרה "גולדה ומאיר" אמרה "כן".
"כפיר התחיל איתי, ולדבריו הוא לא ידע מי אני. אמרתי לו רק את השם שלי, לא מה אני עושה", סיפרה נאמן בראיון למוסף "שישבת" של "ישראל היום" את סיפור היכרותם. "היה בינינו איזה קליק שאי אפשר להסביר במילים. למה בחרתי דווקא בו מכולם? כי איתו זה מיד עבד".

"יש לנו תקשורת טובה, ובשום שלב הפער בינינו לא היה אישיו. יש דברים שכפיר מבין יותר ממני, ולהפך. אני זוגית מאוד באופי שלי. אצלי בית זה משהו חשוב מאוד. בית, משפחה ומה שביניהם. אני צריכה מישהו טוב ויציב לחזור אליו הביתה".
נאמן החל את הקריירה שלה מול המצלמה בשנת 2014 כדוגמנית כמיוצגת הסוכנות של רובט בן שושן והופיע במספר קמפיינים כמו של פוקס ותנובה.
בשנת 2017 כיכבה בעונתה השישית של סדרת הנוער "ראש גדול" ובהמשך שיחקה במספר רב של תפקידים בסדרות כפולה, שנות השמונים, על הספקטרום, פאודה, שטיסל ולאחרונה כיכבה בסדרה גולדה ומאיר בתפקיד עליו קיבלה מועמדות לשחקנית אהובה בסדרת נוער של נבחרי השנה של אתר פרוגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה