ויראלי

כוכב "הנוקמים" עבר שני ניתוחים לאחר שנדרס; מצבו קריטי

השחקן ג'רמי רנר נפגע באורח קשה בעת שפינה שלג בחוותו בנבאדה באמצעות "חתול שלג". הוא פונה במסוק ועבר שני ניתוחי חירום. עדיין נשקפת סכנה לחייו
מערכת ice |  1
גרמי רנר (צילום אינסטגרם)
השחקן ג'רמי רנר ("הנוקמים") שנפגע אמש בתאונה מחרידה בעת פינוי שלג בחווה שלו, עבר שני ניתוחים ומצבו מוגדר קריטי אך יציב..
רנר (52), נפצע באורח קשה לאחר שלפי ההערכות נדרס על ידי "חתול שלג" (רכב פינוי שלג) בו נהג בעצמו לצורך פילוס השלגים שנערמו בסופה האחרונה, וזאת בחווה בה הוא מתגורר באגם טאהו שבנבאדה.
ככל הנראה רנר, שהיה לבדו בעת התאונה, ירד מחתול השלג אולי במטרה לתקן תקלה, אך הרכב המשיך כנראה לנסוע ופגע בשחקן. לפי הדיווחים הוא ספג פגיעה קשה בחזהו וגם ברגלו, ואיבד דם רב.

אחד השכנים, רופא לפי הפרסומים, הציל את חייו של רנר כשביצע חוסם עורקים על רגלו עד שהגיעו כוחות ההצלה. באתר TMZ פורסמו רגעי הפינוי של רנר במסוק. הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ וכאמור עבר ניתוחים. הוא טרם יצא מסכנת חיים.
בשבוע האחרון השתוללה באזורים רבים בארצות הברית "סופת השלגים של המאה" שגבתה את חייהם של לפחות 60 בני אדם. עשרות אלפי בתים נותרו ללא חשמל באזור נבאדה בו מתגורר רנר.
ג'רמי רנר מגלם את הדמות של הוקאיי ביקום הקולנועי של מארוול בסרטים "הנוקמים", "הנוקמים: עידן אולטרון", "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" ו"הנוקמים: סוף המשחק" וסדרת הטלוויזיה "הוקאיי". רנר היה מועמד פעמיים לפרס האוסקר: על "מטען הכאב" משנת 2008 ו"גנב עירוני" מ-2010.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיחלים מהר שחקן גדול
    גי הגדול 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב מאוד לשמוע
    סגור