ויראלי

קים קרדשיאן נשברת בדמעות בגלל קניה ווסט: "זה קשה"

ההורות המשותפת על פי הראיון של כוכבת הטראש עם הראפר, היא לא קלה כלל: "יום אחד הילדים שלי יודו לי על זה שישבתי כאן ולא ריסקתי את אבא שלהם כשיכולתי"
מערכת ice | 
קים קרדשיאן נגד קניה ווסט (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן, ויקיפדיה)
אייקון הריאליטי קים קרדשיאן בכתה בעודה מפרטת את המאבקים היומיומיים של גידול ארבעת הילדים שלה עם הבעל לשעבר, הראפר הפרובוקטיבי, קניה ווסט בפרק של יום שני בפודקאסט "Angie Martinez IRL".
"הורות משותפת זה קשה", הודתה קרדשיאן, בת ה-42, אמם של ארבעת ילדיו של ווסט בן ה-45. מייסדת סקימס הסבירה שהיא עושה מאמץ משותף להגן על ילדיה מהתנהגותו השנויה במחלוקת של אביהם, כולל מטח התקפות אנטישמיות שעשה הראפר השנה.

"היה לי את האבא הכי טוב, והיו לי את הזכרונות הכי טובים והחוויה הכי גדולה וזה כל מה שאני רוצה בשביל הילדים שלי כל עוד הם יכולים לקבל את זה", הסבירה קרדשיאן, שהייתה קרובה מאוד לאביה המנוח, רוברט קרדשיאן. "זה מה שהייתי רוצה עבורם, אם הם לא יודעים את הדברים שנאמרים או מה קורה בעולם, למה שאביא להם את האנרגיה הזו? זה דבר כבד שהם לא מוכנים להתמודד איתו".
כוכבת "קרדשיאנס" אמרה שהיא תהיה "כל כך מוכנה" כשילדיה ישאלו בסופו של דבר שאלות על מעשיו הפומביים של אביהם. בינתיים, הילדים של קים לא ישמעו מילה רעה על ווסט - לפחות לא ממנה. "יום אחד הילדים שלי יודו לי על זה שישבתי כאן ולא ריסקתי את אבא שלהם כשיכולתי", אמרה למנחה אנג'י מרטינז. "כל השטויות המטורפות. הם יודו לי ואני אענה באופן פרטי לכל מה שהם רוצים לדעת. זה כבר לא המקום שלי לקפוץ".
"בהחלט הגנתי עליו ואני עדיין אעשה זאת בעבור הילדים שלי בשביל הילדים שלי. בבית שלי, הילדים שלי לא יודעים שום דבר שקורה על העולם החיצון... אני מחזיקה מעמד בקושי", היא הודתה. "אני יודע שאני כל כך קרוב לזה שזה לא יקרה. בזמן שזה עדיין קורה, אני אגן על זה עד קצה העולם כל עוד אני יכולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה