תרבות ופנאי

קניה ווסט בעוד ראיון מוזר: "אולי אני קצת אוטיסט"

ציטוטים חדשים של הראפר שוב מעלים שאלות סביב מצבו: "אלוהים אוהב את כולם. מבחינתי, אני מאמין שבשום אופן אני לא סובל מהפרעה דו קוטבית, אבל יכול להיות שאני קצת אוטיסט כמו 'איש הגשם', וזה חלק מכוח העל שלי! אנחנו צריכים להביא את המשיח לסין"
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
קניה ווסט נעצר שוב מעורר שאלות רבות סביב מצבו, לאחר הראיון האנטישמי שנשא והדברים הקשים שהפנה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הפעם הוא סיפק עוד ציטוטים מביכים ומוזרים.
ווסט אמר: "כמו שאבא שלי אמר: 'אתה יודע, הם הולכים למרוח את השם שלך אם אתה קשור להיטלר.' כן, ברור! כמובן, אבא, האמת היא שישו אמור לאהוב את כולם, אלוהים אוהב את כולם. מבחינתי, אני מאמין שבשום אופן אני לא סובל מהפרעה דו קוטבית, אבל יכול להיות שאני קצת אוטיסט כמו 'איש הגשם', וזה חלק מכוח העל שלי!".

עוד הוסיף: "זו הסיבה שבגללה אני יכול לייצר רצועות ולעצב ולעשות כל כך הרבה דברים אבל מה שאני לא יכול לעשות. יש שני דברים שאני לא יכול לעשות: אני לא יכול לקבל שנאה ואני לא יכול לשנוא, אנחנו צריכים להביא את המשיח לסין", תוך שהוא מפזר רטוריקה אנטישמית יותר.
"סין שולטת בכולכם", טען. "סין יצרה את הטלפון הזה ושולטת בטלפון הזה ושולטת באנשים שאתה הולך לתת להם את הסרטון הזה. העם היהודי הוא אנשי הביניים, הם מכרו את אמריקה לסין. הם מכרו את התקשורת האמריקאית. יש דיווחים שאולי אנחנו נמצאים במלחמה מוחלטת, לא רק במלחמת סייבר, אלא במלחמה מוחלטת עם סין בחמש השנים הקרובות"
עוד המשיך: "אנשים אומרים שהאיום הגדול ביותר שלנו הוא סין. האיום הגדול ביותר שלנו הוא השטן. בכל מחיר, עלינו להביא את המשיח לסין. הסינים לא רעים. כל סיני בעולם לא המציא את נגיף הקורונה. כל אדם סיני לא הביא את פנטניל לאמריקה. כן, יש אנשים שהם ראש הסדר העולמי החדש... שהם חלק מיהודים ציוניים מובחרים... אבל זה השטן שמשתמש בהם".
הראיון מגיע לאחר שקניה, שספג ביקורת במשך שבועות על התבטאויותיו האנטישמיות החוזרות ונשנות, לאחרונה הכפיל את אהבתו לאדולף היטלר. קניה ווסט דווקא אובחן עם הפרעה דו קוטבית בשנת 2016 לאחר שאושפז להערכה פסיכיאטרית בעקבות התנהגות לא יציבה בבית המאמן האישי שלו בנובמבר 2016. הוא התייחס לאבחנה על עטיפת אלבומו ye מ-2018, שבה נכתב: "אני שונא להיות דו קוטבי זה מדהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה