ויראלי

נועה קירל חושפת הכל: "התכווצתי לרגע, זה מלחיץ"

הכוכבת שתייצג את ישראל באירוויזיון 2023 מדברת: "זה כיף ששנים יש תוויות שהולכות איתי והנה, בפארק ידעתי שיקרה משהו שבו אענה לכל המבקרים", וגם: האם העימות עם אנה זק באמת קיים?
כפיר אדר |  3
נועה קירל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
חצי שנה לפני שתייצג את ישראל באירוויזיון 2023 בליברפול אנגליה, נראה שיש לנועה קירל עוד הרבה מאוד עבודה. עד אז, היום (שישי) במגזין "7 ימים", היא ענתה על שאלות ה"פינג פונג", בו סיפקה פרטים על כל מה שמתוכנן לקראת האירוע הענק.
תחילה התייחסה לביקורות על המופע בפארק הירקון והשמועות על שימוש בפלייבק: "טענו שלא אצליח לרקוד ולשיר יחד, אבל כל תו היה בלייב וזה הוכיח לי שאני יכולה לעמוד בסיטואציות מוזיקליות מלחיצות כאלה. אפרופו האירוויזיון. זה כיף ששנים יש תוויות שהולכות איתי והנה, בפארק ידעתי שיקרה משהו שבו אענה לכל המבקרים. במסיבת העיתונאים לני הפארק מישהו שאל אותי אם אני לא לחוצה מלשיר לייב וחשבתי שזו שאלה לא נעימה, כי היא מראש מטילה בי דופי. התכווצתי לרגע".

עוד טענה: "אבל מאז השאלה הזו לא נשאלה יותר. כדי להתאמן למופע שרתי על ההליכון ולקראת האירוויזיון נראה לי שאעשה את זה מלא. יש לי שלוש דקות והדופק יהיה בשמיים ואני הולכת לרקוד באירוויזיון, ברור, זה הקטע שלי. מצפים ממני לנצח באירוויזיון עוד לפני ששמעו משהו. אז כיף לראות שמאמינים בי וסומכים עליי, אבל מלחיץ."
על שאלת היריבות עם אנה זק השיבה: "זו לא הדרך שלנו ואנחנו רק מפרגנים ולא מוחקים אף אחד. מתרכזים בעצמנו. אם מסתכלים לצדדים יש משהו מאט ופוגע והגישה שלי היא לבוא באהבה ופרגון לכולם. אני מרגישה כלפיי חוסר פרגון בתעשייה ויודעת שברוב המקרים זה פשוט לא שלי, למשל מצד כל מי שמנסה ליצור לי יריבויות, כמו במקרה עם אנה זק. המטרה היא לייצר עניין שלא קיים ולא רלוונטי ולא אמיתי. יכול להיות שזה מגיע מהצד השני, אבל בטוח לא מהצד שלי".
עוד הסבירה: "אני לגמרי בסדר עם אנה, עשינו פסטיגל יחד, פרויקט של סמסונג. אנה זק היא אחלה, באמת, ומוכשרת ויפה והלוואי שיהיו כמה שיותר נשים במוזיקה הישראלית. למה לא? זה רק מרים. יוצא לנו להיפגש באירועים והכל רגיל. האנגלית באירוויזיון? בעיקר, אבל הרוב באנגלית. חשוב לי שתהיה גם עברית, גם כי זה מיוחד לאוזן האירופית ויכול להיות יתרון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בת מלך פנימה
    אני 12/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מרחמת עליך איך תיהיה זקנה עם כל התיקונים שעשית על פנייך וגופך. שה' ירחם על כל אישה שלא אוהבות את פוגם ואיך הם נראות. אתן בנות מלך ואתם משתחווים לתרבות היווינים שרצו להרוס את הקודשה והאמונה, משתחווים ליופי מקום להרגיש להיות בנות מלך מכובדות, אהובות, ראויות, עטופות מבורא עולם. לא צריך להרגיש עטופה מגבר אבל להיות מכובד כאישה חכמה צנועה ובעלת תפילה. לחפש מה שאין כש ה' כבר מה שנצרך לכם, להודות על הקיום, על הבריאוצ על הפשטות פשוט להיות אני.
    סגור
  • 1.
    המלכה באה לקטוף את הניצחון באירוויזיון...
    המבין 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדינה שלמה מאחורייך, יאללה נועה, תייצגי אותנו בכבוד
    סגור
  • מודיעה לך מראש שלא תייצג אותנו בכבוד
    מיה 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחבל...
    סגור