תרבות ופנאי

המלחמה בין נועה קירל לאנה זק מחריפה: מדוע הזמרת נמחקה?

הסוכן של קירל, רוברטו בן שושן שיתף כי נועה קירל היא הכוכבת הישראלית הכי גדולה בטיקטוק בעולם המוזיקה ונתן תיוג לטיקטוק דווקא על חשבון המקום השלישי בו הוצבה היריבה הגדולה של המיוצגת שלו
מערכת ice | 
נועה קירל ואנה זק (צילום אינסטגרם/ נועה קירל, ויקיפדיה/ אילן מסיקה)
המלחמה הקרה ממשיכה. בעוד נועה קירל ממשיכה להגיע לכל הפסגות האפשריות בקריירה המוזיקלית שלה, נראה שעדיין יש חשש מהתחרות הגדולה שמספקת לה היריבה הגדולה שלה אנה זק.
קירל זכתה בעוד תואר נחשק, כשנבחרה לאמנית הישראלית עם הכי הרבה השמעות בטיקטוק, אבל מי שנושפת בעורפה היא הזמרת שעשתה את הפריצה הכי גדולה בשנה האחרונה, אנה זק שבזכות הלהיטים "לך לישון" ו"מי זאת" הפכה לאחד השמות הכי מבוקשים בתעשייה.

הסוכן של קירל, רוברטו בן שושן, שיתף פוסט של סיכום שנת 2022 לעשרת האומנים הישראלים הכי גדולים בטיקטוק. בעוד שלקירל יש חשבון טיקטוק עם 889 אלף עוקבים ולכן גרפה את המקום הראשון, אנה זק שלה יש 5 מיליון עוקבים, פי חמש מקירל, תפסה את המקום השלישי המכובד מאוד.
בן שושן בחר לפרסם את הנתונים המרגשים ולמרות שזק גבוה ברשימה, הוא תייג את "טיקטוק ישראל" בדיוק בשורה המציינת את המקום השלישי שלה. כמובן שהפוסט של בן שושן גרם למהומה גדולה בין הסוכנים שבטוחים כי הוא רוצה למחוק את זק מהתחרות.
ב-TMI טועני כי לדברי מקורבים: "מדובר בטעות תמימה, מאחר שתיוג עמוד נוסף שם אותו בנקודה ספציפית, אלא אם בוחרים במכוון להציב אותו במיקום אחר בתמונה". מטעמו של רוברטו בן שושן נמסר: "אין תגובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה