ויראלי
דיילת התפרצה על הנוסע בטיסה: "אני לא משרתת שלך". צפו
במהלך טיסה אחד הנוסעים התפרץ על אחת הדיילות מה שהביא אותה לבכי. בניגוד למה שאנחנו מכירים בדרך כלל, דיילת אחרת החליטה שהיא לא שותקת יותר והתעמתה עם הנוסע: "אני לא המשרתת שלך"
לרוב אנו רגילים לראות סרטונים ויראליים של תיירים מתפרצים בחוצפה ובצעקות על דיילי אוויר במטוסים, כאשר התיירים הללו הם לרוב ישראלים. תיעוד חריג ומפתיע מגיע השבוע דווקא מחברת תעופה הודית בה רואים דיילת מגינה על חברה וצועקת על אחד הנוסעים במטוס לאחר שגרם לדיילת לבכות.
על פי הדיווחים של הנוסעים במטוס, הנוסע התפרץ על אחת הדיילות לאחר שאמרה לו שתבדוק אם הכריך שרצה נמצא במלאי במטוס. לא ידוע מה בדיוק הנוסע אמר וכיצד הגיב לדבריה של הדיילת אך התוצאה בפועל הייתה שהוא הביא אותה לדמעות. חברתה במטוס, דיילת נוספת, פשוט לא יכלה להתמודד עם ההשפלה וענתה לנוסע החצוף.
Tempers soaring even mid-air: "I am not your servant"
— Tarun Shukla (@shukla_tarun) December 21, 2022
An @IndiGo6E crew and a passenger on an Istanbul flight to Delhi (a route which is being expanded soon with bigger planes in alliance with @TurkishAirlines ) on 16th December : pic.twitter.com/ZgaYcJ7vGv
על פי הדיווחים של הנוסעים במטוס, הנוסע התפרץ על אחת הדיילות לאחר שאמרה לו שתבדוק אם הכריך שרצה נמצא במלאי במטוס. לא ידוע מה בדיוק הנוסע אמר וכיצד הגיב לדבריה של הדיילת אך התוצאה בפועל הייתה שהוא הביא אותה לדמעות. חברתה במטוס, דיילת נוספת, פשוט לא יכלה להתמודד עם ההשפלה וענתה לנוסע החצוף.
על פי התיעוד מהמטוס הדיילת הגיעה לשורה של הנוסע על מנת להתעמת עמו ואמרה: "אני מצטערת אדוני אבל אתה לא יכול לדבר כך לצוות. אני מאזינה לדבריך באופן מלא ועם מלוא הכבוד, אבל גם אתה צריך לכבד את הצוות". לכך הנוסע השיב לה צורה פחות נעימה ודרש שתשתוק.
בשלב זה הדיילת הרימה את קולה: "תשתוק אתה! אני עובדת כאן, אני לא המשרתת שלך. תפסיק להרים עליי אצבע מאשימה ולצעוק עליי, חברת צוות בוכה בגללך".
עוד ב-
לאחר שהטיסה הגיעה לייעדה חברת התעופה מסרה כי אכן הריב התקיים לאור מחסור בכריך כלשהו והוסיפה כי הנושא נמצא בבדיקה. מעת שהסרטון הפך לוויראלי האינטרנט קרוע בין התמיכה בדיילת שעמדה לצד חברתה לבין המקצועיות הלקויה שלה לכאורה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(118):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
94.לא לשכוחא 12/2022/30הגב לתגובה זו0 0הגיע הזמן שהנוסעים יבינו של ד הכסף שהם משלמים על הטיסה צריך להתנהל באדיבות כלפי הדיילות ומי שקשה לא יש טיסות מיוחדות לבהמותסגור
-
93.טליטלי 12/2022/30הגב לתגובה זו1 0טוב מאוד שענתה לו כך, כל הכבוד לה. דיילות הן נותנות שירות לא משרתות.סגור
-
92.אי אפשרלקחת ברצינות אותם עם המבטא הזה (ל"ת)הנביא טוסטר 12/2022/27הגב לתגובה זו4 2סגור
-
91.כול נוסע שככה מדבר צריך רשימה שחור! (ל"ת)אלון 12/2022/26הגב לתגובה זו4 0סגור
-
90.דיילתנתי 12/2022/25הגב לתגובה זו9 0כל נוסע חושב שקנה כרטיס כל העולם שלו. טוב שענתה לחוצפןסגור
- טען עוד
-
89.הודים קשים מאודיהודי ישראלי 12/2022/25הגב לתגובה זו3 1עם ההודי בדרך כלל מאוד נוקשהסגור
-
88.נוסע חצוף ממשעידן 12/2022/25הגב לתגובה זו9 0אני פשוט זועם מההתנהגות של חיות אדם כמוהו הוא עשה אותה ממש שפחה חוצפן ברמות ממשסגור
-
הרבה מההודים מתנהגים כעבד כי ימלוך!אזרח מודאג מאוד 12/2022/26הגב לתגובה זו0 1כשיש להם הזדמנות.סגור
-
87.חוצפהזה לא משנה 12/2022/25הגב לתגובה זו13 0"האינטרנט קרוע בין התמיכה בדיילת שעמדה לצד חברתה לבין המקצועיות הלקויה שלה לכאורה." זה לא משנה כמה המקצועיות שלה לקויה או כמה זמן היא דיילת וכמה נסיון יש לה, דיילים ודיילות הם לא משרתים וזה חמור שמישהו יצעק ככה עליהם.ן במיוחד אם כולה חסר כריך במלאי. מי שצעק פשוט בהמה וצריך לאסור עליו לטוס באותה חברת תעופה או אפילו לטוס בכלל.סגור
-
86.דיילתאביגי 12/2022/25הגב לתגובה זו7 0טוב מאוד גם הדילות הם בני אדם וצריך להתיחס אליהן בכבודסגור
-
גם הוא הטריד את אשתו.. נפוטיזםאפללו 12/2022/25הגב לתגובה זו1 0בתור לליכודניק דרומי דיילות צריכות לחזור ולהשתחוות.. כמו פעם..סגור
-
85.היא לא משרתת שלך יאפס שמוקחצוף אפס 12/2022/25הגב לתגובה זו8 0הישראלים חצופים מאודסגור
-
84.טוב מאודלי 12/2022/25הגב לתגובה זו13 0שהדיילות יתחילו לענות הם לא אשפה של הנוסעים די לחשוב שהם חייבים לכם משהו טוב עשתה כל הכבוד שהעמידה אותו במקום אנשים עם חינוך קלוקלסגור
-
83.אני עם הדיילות. יש נוסעים מאוד חצופים. (ל"ת)תמר 12/2022/25הגב לתגובה זו30 1סגור
-
82.כרטיס טיסהגבריאל 12/2022/25הגב לתגובה זו8 0רכישת כרטיס טיסה אינה רכישת חברת התעופה...סגור
-
81.פותחים לנוסע ת'דלת ומשחררים אותו לחופשי... לו היה אפשרי (ל"ת)רוני 12/2022/25הגב לתגובה זו13 0סגור
-
80.כיאה לנוסע הישראלי המכוער במשפ השוקולד במטוס הזכורה לרע (ל"ת)רוני 12/2022/25הגב לתגובה זו3 0סגור
-
79.הלקוח לא תמיד צודקאני 12/2022/25הגב לתגובה זו15 0הגיע הזמן שאנשים ילמדו לדבר לאנשי שירות, בעלי מקצוע. זה ששילמתם בעד דבר מה לא נותן לכם לגיטימציה להתייחס כאילו אנו רכושכם. כל הכבוד להסגור
-
78.חוצפהאיציק 12/2022/25הגב לתגובה זו14 0קנה כרטיס טיסה וחושב שהמטוס וכל הצוות הם שלו , לקנוס אותו ושכמוהו…סגור
-
77.נוסע חצוףדני 12/2022/24הגב לתגובה זו15 0התגובה.שלה מוצדקת, אנשים צריכים לגלות אכפתיות וסבלנות כלפי נותני שירות, היא באה לשרת אותך ואתה צועק עליה כמו שאתה צועק על אשתך.סגור
-
76.נשמע ישראלי.. (ל"ת)ישראל ישראלי 12/2022/24הגב לתגובה זו5 1סגור
-
75.חבל שלא הורידו אותו או דפקו לו קנס (ל"ת)ויגן 12/2022/24הגב לתגובה זו19 0סגור
-
דרכון פליסטינאאנטי ציוני 12/2022/25הגב לתגובה זו4 1הדיילת צודקת 100 אחוז. הם נותנים שרות טוב , הם חייבים לשרת 200 אנשים והדיילת לא אימא שלו. היא משתדלת לעזור לו שיהיה לו הכל מה שצריך בטיסה. הוא פשוט אגואיסט מגעיל, ויתכן אחרי שיקבל קנס 50 $ לדעתי טיסה אחרת הוא ישתוק בגדול. וגם אחרים ילמדו. חנוכה שמח לכולםסגור
-
איך יורידו אותו?יי 12/2022/25הגב לתגובה זו1 0יזרקו אותו מהמטוס באמצע הטיסה?? חחחחחחחחסגור
-
74.תתנו לאייטולות יותר כסף (ל"ת)צימר 12/2022/24הגב לתגובה זו2 1סגור
-
73.נמאס מהערסים בטיסות...ישראלים או לא.... (ל"ת)דן 12/2022/24הגב לתגובה זו18 0סגור
-
72.צודקתפלפל ממולא 12/2022/24הגב לתגובה זו27 2צדקה בהחלט. ברברים יש בכל מקום. גועל נפש של אנשים.סגור
-
71.את דיילתבני 12/2022/24הגב לתגובה זו1 37ואת כן משרתת כול נוסע ונוסע אחרת תטפתריסגור
-
אפילו לכתוב אתה לא יודע... אהבל שוביניסט (ל"ת)קפטן ספוק 12/2022/24הגב לתגובה זו7 1סגור
-
איש שרות הוא לא עבד למי שמתנהג בגסות לא נותנים שרותמיכל 12/2022/24הגב לתגובה זו11 0במידה והוא הייה במסעדה על הקרקע והייה מתנהג בגסות היו מבקשים ממנו לעזוב את המקום לא לכולם חייבים לתת שרות תשכח מזהסגור
-
70.דיילתרובי 12/2022/24הגב לתגובה זו10 1אחלה דיילת,אם. הביא אותה לדמעות ,בושה,הייתי מורידאותו מהמטוס,רק זאת בעייה והחברה הדיילת פשוט מקסימה ואהובה,נשמה טובה,סגור
-
69.בעייה נפצהשבי 12/2022/24הגב לתגובה זו11 0במסעדות ביחס למלצרים . מאבטחים ועובדי נקיון .כל מי שמרוויח שקל יותר ממך חושב שאתה אבק אדם שלו וצריך להרוס את הבריאות שלך כדי שהוא יקבל כאן ועכשיו מה שהוא רוצה .תלמדו לכבד בני אדם וזה שאתה נוסע במרצדס לא מוכיח שאתה נעלה עליו אלה שאתה ערססגור
-
68.כהןאלי 12/2022/24הגב לתגובה זו3 1חרא של נוסע,הלוואי והבת שלו תהיה דיילת ושיצעקו עליה גם כןסגור
-
מה הבת שלו אשמה בהתנהגותו?למה 12/2022/25הגב לתגובה זו3 0גם תגובה כזו היא אלימה. הוא היחיד שצריך להיענש. לא בתו, אשתו וגם לא בניו. למה לאחל זאת לבת,סגור
-
67.כל הכבוד להלביא 12/2022/24הגב לתגובה זו7 0חצוף חושב שהדיילות עובדות אצלו וגם אם כן יש צורה להתנהג . כל הכבוד לה שעומדת לימין חברתה . יש הבדל בין לקבל שירות ל-לנצל בן אדם .סגור
-
66.עארס-טסצבי חיליק קמינסקי 12/2022/24הגב לתגובה זו4 0איך קוראים לחצופים האלו -עארס-טס. לקרקע אותם נבדלי קפסולה. (מה זה מטוס..כולה קפסולה)סגור
-
65.זו הדרך להיות-כבוד ויקרצבי חיליק קמינסקי 12/2022/24הגב לתגובה זו5 0אז יש נשים חזקות באינדייה,נהדר הגיע הזמן שקרקע את כל חצופי הקפסולה,אלו שבטוחים שכרטיס הטיסה מקנה להם כח ועוצמה. המטוס רק טס-הנוסעים מקובעים לכסאות. Go Baby Girlsסגור
-
64.לא ראוי. היו צריכים לא לתת לו שירות. אבל בטח לא לצרוח (ל"ת)טייס 12/2022/24הגב לתגובה זו3 1סגור
-
63.הדיילת כולה רק דיילת. אין מה לצפות ממנהשאולי 12/2022/24הגב לתגובה זו0 13יפה שתיקה לחכמיםסגור
-
ארוחת. תעלה לטיסה לכיוון אחד ותישאר שם (ל"ת)אני 12/2022/25הגב לתגובה זו2 0סגור
-
יפה שתיקה לחכמים. לא ברור איך אוויל כמוך מדברמיסטר ספוק 12/2022/24הגב לתגובה זו6 0אנשים פשוט טיפשים וחשוכים. ישראל, 2023סגור
-
62.הדיילתיעקב מנתניה 12/2022/24הגב לתגובה זו2 1הנוסע לא צודק כמוהו יש עוד רבים במטוס אם אתה על טיסה פרטית כמה נוסעים בודדים ניחא טוב שדיילת נוספת העמידה אותו על מקומוסגור
-
61.דיילתאודליה 12/2022/24הגב לתגובה זו7 0אנשים חושבים ששילמו כרטיס וחייבים להם הכל.סגור
-
60.היו צריכים לפטר הדיילתMr T 12/2022/24הגב לתגובה זו1 13לא מזמן טסתי, והחוצפה, וההתנהגות של חלק מהדילים. שערוריה. לכן כדאי לברר מה באמת קרה, לפני שיורדים דווקא על הנוסע.סגור
-
59.כול הכבודגקלין 12/2022/24הגב לתגובה זו10 0אני חושבת שאי אפשר להאשים פה מישהו אבל כול הכבוד שהיא עמדה על שלה ואמרה את מה שצריך להגיד אבל דבר כזה כמעט קורה לי כול יום כי אני בעצמי קופאית בסופרסגור
-
58.אחרת כולם היו כותבים "הישראלי המכוער" (ל"ת)מזל שזה לא ישראלי 12/2022/24הגב לתגובה זו0 0סגור
-
57.כל הכבודויקטור 12/2022/24הגב לתגובה זו6 0הגיע הזמן שנוסעים יכבדו את הדיילות והדיילים זה הפך להרגל שכל אחד מרשה לעצמו להשתולל בטיסה כאילו אבא שלו קנה לו את המטוס עם הצוותסגור
-
56.מעולהבקי 12/2022/24הגב לתגובה זו5 0מיקצועיות ? לקוח חוצפן לא יקבל שירות. נקודה.סגור
-
55.נוסע יהודי-ישראלי על בטוח. כדאי שבכל חברותאלכס 12/2022/24הגב לתגובה זו1 4התעופה ינהגו כך באספסוף היהודי. מהיכנשהו צריך לבוא חינוך להתנהגות של בני אדם ולא של הערס המצויסגור
-
בטח חצוף סובייטי כמוךמי שצריך הוא המסריח 12/2022/25הגב לתגובה זו0 0ובמחקרים ,אנשים עם פרצוף אחד נוטים לאלימות ולהרבה סלאבים יש פנים כאלה.סגור
-
54.זאת הבעיה חושבים קנו כרטיס למטוס קנו את העולםגני 12/2022/24הגב לתגובה זו6 0אלה הדפוקים שצריך להעמיד אותם במקומם זה שקנב כרטיס לטיסה לא אומר שעכשיו צריכים להיות משרתים לא מוצא חן בעיניו שיביא אוכל מהבית או שיתאפק שירד מהמטוס ויקנה ויחנק עם מה שרוצהסגור
-
53.4 פעמים בקשתי מים, באמיירטיסדודו 12/2022/24הגב לתגובה זו1 1חשתי שאני מתייבש, ולא הביאו לי,ובכול מקרה התנהגתי יפה, ורק ציינתי בסוף, ציון גרוע בכולסגור
-
52.לדעתי שניהם לא אשמים. אפשר להחליק ולעבור הלאה.. (ל"ת)בבר 12/2022/24הגב לתגובה זו0 2סגור
-
51.דיילת עם אומץ ויושרההשחף 12/2022/24הגב לתגובה זו6 0כל הכבוד לדיילת!! סוף סוף מישהוא עומד מול נוסע חצוף!!!סגור
-
50.הדיילת צודקתאנטיוכוס ה-3 12/2022/24הגב לתגובה זו5 0הנוסעים חושבים שהם אלוהים , למרות שאין אלוהים !!! הבעיה היא שבעולם רווחת הסיסמא "הלקוח תמיד צודק" . דבר שאינו נכון . יש לקוחות שהם נודניקים שבא להעיף אותם לכל הרוחות . כל הכבוד לדיילת !!!!סגור
-
49.בטח היה ישראלי (ל"ת)אא 12/2022/24הגב לתגובה זו3 19סגור
-
48.למי שמנסה לעזורמתנהגים כמו זבל 12/2022/24הגב לתגובה זו10 0לקיים רשימות שחורות של זבל אנושיסגור
-
47.הנוסע מצביע ביבי... שוקולד!!!!! (ל"ת)חחחחחח 12/2022/24הגב לתגובה זו4 2סגור
-
הנוסע מצביע לאירופהפרצוף 16:9 עברייני 12/2022/25הגב לתגובה זו0 0ראשים רחבים הם פושעים לרובסגור
-
46.דיילת הם נותני שירות לא משרתיםרותי 12/2022/24הגב לתגובה זו5 0יש לנהוג על-פי נותני שירות בכבוד ראוי . יחס גורר יחס !ֶ אנשים מאבדים פרופורציות על שטויות .סגור
-
45.תגובהאורי 12/2022/24הגב לתגובה זו3 0נוסע בהמה חסר תרבות חושב שכולם משרתים שלו . בגלל כריך? טיפש.סגור
-
44.דיילת אלופה שיביא אוכל מהבית וידבר כמו בן אדם (ל"ת)דון 12/2022/24הגב לתגובה זו4 0סגור
-
43.צודקת הדיילת נוסע חוצפןג 12/2022/24הגב לתגובה זו4 0ויש מלא כאלה לצערנו חושבים שכל העולם חייב להם בלי שמץ רחמנות או בושהסגור
-
42.כל הכבוד לדיילתGitty 12/2022/24הגב לתגובה זו4 1דיילת היא נותנת שירות ולא משרתת של אף אחד היא בן אדם וצריך לתת קנס לאנשים כמוהו על ההשפלה ועל דיבור שלו כלפי צוות גועל נפש של בן אדםסגור
-
41.דיילתאריאלה 12/2022/24הגב לתגובה זו1 4סליחה גבירותי הדיילות מראש סליחה.... מקצוע הדיילות זה נועד לשרת!!! ואם לא מוצא חן בעיניך לשרת להביא לתת להגיש תתפטרי ותהי דיילת קרקע. הניצוץ במקצוע זה הביקורים מארץ לארץ וזהו הדאר את מביאה מכילה נותנת בקיצור את משרתת את הלקוח!!!!סגור
-
40.להתעלםנירה 12/2022/24הגב לתגובה זו1 0צריך להתעלםסגור
-
39.מגבה אותה באופן מוחלט החוצפה של אנשים (ל"ת)דן 12/2022/24הגב לתגובה זו3 2סגור
-
38.חלול ראשמאיר 12/2022/24הגב לתגובה זו2 1הייתי זורק אותו מהמטוס גבוה באוויר...סגור
-
37.חחחחגנדי 12/2022/24הגב לתגובה זו1 1ככה זה הודים עשירים הם חושבים שמגיע להם הכלסגור
-
36.אידיוטנועם 12/2022/24הגב לתגובה זו0 1היה צריך לשבור את החלון שלידו ושיישאב החוצה ...סגור
-
35.כל הכבוד להסגניפיקנט 12/2022/24הגב לתגובה זו2 1לקוחות שחושבים שמשרתים אותם... מגיע להם להיזרק מהמדרגות של כל עסקסגור
-
34.כל הכבוד לה (ל"ת)מיכא 12/2022/24הגב לתגובה זו3 1סגור
-
33.תזדייןלאון 12/2022/24הגב לתגובה זו1 3זדייניסגור
-
32.הנוסערוני 12/2022/24הגב לתגובה זו3 1נוסעים באמת לפעמים חושבים שהכל מגיע להם והם רשאים לדבר בצורה בוטה ומעליבה.בגלל כריך שלא בדיוק היה? נו באמת... טוב מאד שענתה לו,זה כנראה לא השפיע...סגור
-
31.מצדיקה את הדיילתיהלי אופיר 12/2022/23הגב לתגובה זו2 1הי. אני בהחלט מצדיקה את הדיילת . הנוסעים חושבים שמגיע להם הכל גם אם המוש יקר. דיילות הן בני אדם וכולן רוצים שיכבדו וידברו אליהם באופן מכובד ולא משנה מי הוא האדם. ויפה שהדיילת הגנה על חברתה. הם אינן צריכות לספוג את עלבונות הנוסעיםסגור
-
30.דיילת שצעקה על נוסע בטיסה כי צעק עליהזואי 12/2022/23הגב לתגובה זו2 1כל הכבוד לדיילת ! יש גבול כמה אפשר לספוג .אנשים קונים כרטיס טיסה חושבים קנו את כל במטוס וכולם משרתים שלהם .סגור
-
29.מה שאדם עושה ב ד' אמות לא עושים בציבור!לוני 12/2022/23הגב לתגובה זו3 1אדם שמצוי ברשות הרבים (מרצונו ,או באילוץ) חייב לכבוש את יצרו ולהבין מול מי, ובאיזו סיטואציה הוא מצוי. לא מדובר רק בהתנהגות נבזית מול עובדת שאמורה לתת לו שרות, אלא מעכירה את האוירה מול שאר הנוסעים סביבו בטיסה. רק "רשימות שחורות"(של כל חברות התעופה) שתשארנה את החריגים מתנהליםממדינה למדינה ברכבת, ועם היכולת להוריד אותם עקב התנהגות נלוזה בתחנה הקרובה, אולי תפחית את ממדי הבריונות.סגור
-
28.מסדר כאפות לנוסעאברהם השופט 12/2022/23הגב לתגובה זו0 1ולעשות לו שמיכה לזבלסגור
-
27.כל הכבוד לדיילת! ככה צריך!רנדומלית 12/2022/23הגב לתגובה זו0 1נוסעים חושבים שהם יכולים להגיד מה שהם רוצים, בושהסגור
-
26.כנראה שהוא מקבל על הראש מאשתו כל הזמן, חיפש (ל"ת)אדם 12/2022/23הגב לתגובה זו0 1סגור
-
25.דיילת זאת בת אדםדימיטרי 12/2022/23הגב לתגובה זו0 1קודם כל היא לא רובוט וזאת תגובה נורמלית שהתנהגות של אותו אדם. צריך לקנוס אותו על פגיע בחברה כי פגיעה באחד העובדים של החברה זאת פגיעה בחברה עצמה. אם חברת תעופה הזאת לא תעשה כלום מקרים כאלה של עלבונות רק יקרו יותר ויותר ויותר ויותר דיילים ודיילות יעזבו וחברה תפסיד המון כסףסגור
-
24.תקשיבושיר 12/2022/23הגב לתגובה זו0 1דצ מי גירל אף אחד לא יכול לצרוח על דיילת שעובדת כל כך קשה אני הייתי נותת לו כאפה עם הצד המעליבסגור
-
23.אדם מגעילאייל 12/2022/23הגב לתגובה זו1 1אחת הדרכים הכי טובות לשפוט אופי של בן אדם זה לפי היחס שלו לנותני שירותיםסגור
-
22."לרוב ישראלים"רון 12/2022/23הגב לתגובה זו0 1תתביישו לכם, גועל נפש של שנאה עצמית ובורות. קצת כבוד עצמי ולאומיסגור
-
יסלח לי הכבוד הלאומי שלךישראלים כבר לא מה שה 12/2022/25הגב לתגובה זו0 1אבל כולנו פה עדים לשיכבה רצינית של אזרחים אגואיסטים אגרסיביים ומתקרבנים. זה לא היה פה לפני כמה עשרות שנים ולכן זה בולט עוד יותר מאשר בארץ מפגרת שכל תושביה כאלה.סגור
-
21.יש אנשים חצופים ומגעילים, שחושבים שמגיע להם הכל.OBX 12/2022/23הגב לתגובה זו1 1יש לא מעט כאלה לצערי הרב.סגור
-
20.אם היה אפשר לפתוח את דלת המטוס ולהעיף את הנוסע החוצה (ל"ת)אני 12/2022/23הגב לתגובה זו1 1סגור
-
19.הנוסע ההודי.א.מ 12/2022/23הגב לתגובה זו1 1התרבות ההודית, מתייחסים לנשים כמו אל חפץ. חבל לא נפלת על דיילת בריטית, הייתה תולשת לך אוזן אוזן ושותלת אותך במושב שלך. אפססגור
-
דיילת ישראלית הייתה נועלת אותו בשירותים (ל"ת)לי 12/2022/27הגב לתגובה זו1 0סגור
-
18.באלועיויו 12/2022/23הגב לתגובה זו0 1רעב הבלועסגור
-
17.זה העבודה שלךישראל 12/2022/23הגב לתגובה זו1 3היא צודקת היא לא משרתת שלך היא המשרתת של כולם זה העבודה שלהסגור
-
16.זה העבודה שלךישראל 12/2022/23הגב לתגובה זו1 2היא צודקת היא לא משרתת שלך היא המשרתת של כולם זה העבודה שלהסגור
-
15.צריך לייצר רשימה שחורה של מסורבי טיסה שכל החברות יחלקועארסים הם סוג ב 12/2022/23הגב לתגובה זו91 2שהחארות האלה ישכרו טיסה פרטית שתעלה להם עשרות אלפי דולרים ואז ילמדו איך להתנהג. עארסים ופרחות יש בכול העולם. זה אנשים סוג ב. פגומים ונחותים.סגור
-
אסור למנוע מעארסים לטוס !מנו מס 12/2022/25הגב לתגובה זו0 1אחרת כולנו תקועים איתם לנצח.סגור
-
14.בטיסות עם ישראלים צריך דייל גדול גוף ומאיים. (ל"ת)שוקר חשמלי 12/2022/23הגב לתגובה זו2 0סגור
-
13.הגיע הזמן שהלקוחות יבינו שלא קנו את המטוס (ל"ת)תום 12/2022/23הגב לתגובה זו2 0סגור
-
12.כל הכבוד לדיילת אנשים מתנהגים כמו פח .זה ישראל? (ל"ת)אילן 12/2022/23הגב לתגובה זו1 1סגור
-
11.מקצועיות שלה?משה 12/2022/23הגב לתגובה זו0 1מכניס לו בעיטה לושט,פותח חלון וזורק אחריו את השקית של הכריך שנגמרסגור
-
10.צריך לדעת לקבל שירותאלכס 12/2022/23הגב לתגובה זו56 2כל אדם ניתקל לרוב מספר פעמים ביום בנותן שירות. זה יכול להיות קופאית בסופר, כרטיסן, מלצר, אחות בבית חולים ועוד מקומות רבים. הבעיה היא שאנשים רבים יודעים להתלונן על נותן השירות, אבל לא מרגישים שצורת הפנייה שלהם משפיעה באופן מכריע על קבלת השירות. פניה מנומסת ואדיבה לנותן השירות, מייצרת בעצם הפנייה לאיכות וטיב השירות שייקבל. פנייה גסה ומתלהמת, תענה הרבה פעמים בשירות מתנכר וגרוע.סגור
-
ההודי מוזמן לישראלמלכה 12/2022/24הגב לתגובה זו1 1ישתלב טוב אצלנו חחחסגור
-
9.כל הכבוד לדיילת צודקת מאה אחוז (ל"ת)איתי 12/2022/23הגב לתגובה זו123 4סגור
-
בדיילתנועם 12/2022/24הגב לתגובה זו1 1נכון מאד. נוסעים חושבים שהצוות עבדים ואפשר לבייש ולדבר כמו לחיות. בושה.חבל שלא מעבירים דמות של כאלה נוסעים לכל החברות תעופה....סגור
-
8.כולרהאידיוט 12/2022/23הגב לתגובה זו41 4שיחנק עם הסנדוויץ שלוסגור
-
7.הדיילת הבוכיהאביב שמש 12/2022/23הגב לתגובה זו21 8אני רוצה לומר שהצוות היה צוצרחך להוריד את הנוסע הדיביל והחוצפן הטיס היה צריך להוריד את הנוסע באחת המדינות הקרובות לאיסור ,אם הו עושים כך ,אז לא היו מיקרים דל נוסעים כאלה ,ודבר נוסך החברה אשמה גם שלא היה מלאי של אוכל כשהנוסע ביקש ולא היהסגור
-
הוא לא אמור לבקש מהמלאי שהדיילת מציעה (ל"ת)גיל 12/2022/23הגב לתגובה זו0 1סגור
-
6.הלקוח לא תמיד צודקא 12/2022/23הגב לתגובה זו57 4יש צורת התנהגות בסיסית ולא צריך להצדיק ולשתוק לשטויות של אנשים שזורחת להם השמש מהתחת. אם חסר כריך, שילך ויתבע את חברת התעופה, מה זה יעזור לו להתנהג מגעיל לדיילת ולגרום לה לבכות? את הכריך הוא לא יקבל, היגיון בסיסי. לא ברור איך דיילים מוכנים לספוג שטויות מאנשים, ושחברות תעופה דורשות מהם לספוג שטויות במסווה של מקצועיות. מה עם הנזק לדיילים? זה לא שווה את הכסף.סגור
-
5.במקרה כזהטייס בשרון 12/2022/23הגב לתגובה זו19 2הדיילת תמיד צודקת והנוסע תמיד אשםסגור
-
דיילת בכיינית!ר' יוסי הגלילי 12/2022/24הגב לתגובה זו1 9נוסע קוטרסגור
-
4.חוסר מקצויות?יפר 12/2022/23הגב לתגובה זו26 5נהפוכו, הכי מקצויית שאפשר הבהירה לו בידיוק את מקומו היהיר והדוחה.סגור
-
3.יש להניח שהנוסע צחצח. (ל"ת)אברם 12/2022/23הגב לתגובה זו24 10סגור
-
סבא וסבתא תפסיקו כבר לריבתיקצד 12/2022/29הגב לתגובה זו0 0זה עושה לי בושותסגור
-
פראנקים לא יותר טובים אלאמנסיון 12/2022/24הגב לתגובה זו1 1בדיוק ההפך, מתנשאים על נותני השירות מדברים בצורה נבזית. חושבים שהם מורמים מעם ומגמדים אנשים שרק רוצים לנתפרנס בכבוד. אנשים שוכחים שנותני שירות הם בתחתית השכר אז האיומים של עלובים מכל הסוגים לא מפחידים אותנוסגור
-
נשמעים כמו מזרח אירופאייםגולדשיילרוק 12/2022/25הגב לתגובה זו0 1אוקייסגור
-
היום הם נקראים ערסים או ביביסטים (ל"ת)סיים סיים 12/2022/23הגב לתגובה זו12 22סגור
-
דיילת שתיקה על נוסע בטיסה כי צעק עליהזואי 12/2022/23הגב לתגובה זו1 0אוליי מספיק עם זה באמת ! עברנו כל כך הרבה פה בארץ ועוברים מספיק לפלג את העם עם הערות בסגנון הזה.סגור
-
2.הציבור פה לא יודע להתנהג (ל"ת)משה 12/2022/23הגב לתגובה זו21 7סגור
-
מדובר בהודי ולא ישראלי הפעם (ל"ת)כאמי 12/2022/23הגב לתגובה זו18 4סגור
-
1.צודקת. (ל"ת)אבי 12/2022/23הגב לתגובה זו30 2סגור