ויראלי

דיילת התפרצה על הנוסע בטיסה: "אני לא משרתת שלך". צפו

במהלך טיסה אחד הנוסעים התפרץ על אחת הדיילות מה שהביא אותה לבכי. בניגוד למה שאנחנו מכירים בדרך כלל, דיילת אחרת החליטה שהיא לא שותקת יותר והתעמתה עם הנוסע: "אני לא המשרתת שלך"
מערכת ice |  118
דיילת אוויר (צילום pixabay)
לרוב אנו רגילים לראות סרטונים ויראליים של תיירים מתפרצים בחוצפה ובצעקות על דיילי אוויר במטוסים, כאשר התיירים הללו הם לרוב ישראלים. תיעוד חריג ומפתיע מגיע השבוע דווקא מחברת תעופה הודית בה רואים דיילת מגינה על חברה וצועקת על אחד הנוסעים במטוס לאחר שגרם לדיילת לבכות.
על פי הדיווחים של הנוסעים במטוס, הנוסע התפרץ על אחת הדיילות לאחר שאמרה לו שתבדוק אם הכריך שרצה נמצא במלאי במטוס. לא ידוע מה בדיוק הנוסע אמר וכיצד הגיב לדבריה של הדיילת אך התוצאה בפועל הייתה שהוא הביא אותה לדמעות. חברתה במטוס, דיילת נוספת, פשוט לא יכלה להתמודד עם ההשפלה וענתה לנוסע החצוף.
על פי התיעוד מהמטוס הדיילת הגיעה לשורה של הנוסע על מנת להתעמת עמו ואמרה: "אני מצטערת אדוני אבל אתה לא יכול לדבר כך לצוות. אני מאזינה לדבריך באופן מלא ועם מלוא הכבוד, אבל גם אתה צריך לכבד את הצוות". לכך הנוסע השיב לה צורה פחות נעימה ודרש שתשתוק. 
בשלב זה הדיילת הרימה את קולה: "תשתוק אתה! אני עובדת כאן, אני לא המשרתת שלך. תפסיק להרים עליי אצבע מאשימה ולצעוק עליי, חברת צוות בוכה בגללך". 
לאחר שהטיסה הגיעה לייעדה חברת התעופה מסרה כי אכן הריב התקיים לאור מחסור בכריך כלשהו והוסיפה כי הנושא נמצא בבדיקה. מעת שהסרטון הפך לוויראלי האינטרנט קרוע בין התמיכה בדיילת שעמדה לצד חברתה לבין המקצועיות הלקויה שלה לכאורה.
תגובות לכתבה(118):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 94.
    לא לשכוח
    א 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן שהנוסעים יבינו של ד הכסף שהם משלמים על הטיסה צריך להתנהל באדיבות כלפי הדיילות ומי שקשה לא יש טיסות מיוחדות לבהמות
    סגור
  • 93.
    טלי
    טלי 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טוב מאוד שענתה לו כך, כל הכבוד לה. דיילות הן נותנות שירות לא משרתות.
    סגור
  • 92.
    אי אפשרלקחת ברצינות אותם עם המבטא הזה (ל"ת)
    הנביא טוסטר 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 91.
    כול נוסע שככה מדבר צריך רשימה שחור! (ל"ת)
    אלון 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 90.
    דיילת
    נתי 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    כל נוסע חושב שקנה כרטיס כל העולם שלו. טוב שענתה לחוצפן
    סגור
  • טען עוד
  • 89.
    הודים קשים מאוד
    יהודי ישראלי 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עם ההודי בדרך כלל מאוד נוקשה
    סגור
  • 88.
    נוסע חצוף ממש
    עידן 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אני פשוט זועם מההתנהגות של חיות אדם כמוהו הוא עשה אותה ממש שפחה חוצפן ברמות ממש
    סגור
  • הרבה מההודים מתנהגים כעבד כי ימלוך!
    אזרח מודאג מאוד 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשיש להם הזדמנות.
    סגור
  • 87.
    חוצפה
    זה לא משנה 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    13 0
    "האינטרנט קרוע בין התמיכה בדיילת שעמדה לצד חברתה לבין המקצועיות הלקויה שלה לכאורה." זה לא משנה כמה המקצועיות שלה לקויה או כמה זמן היא דיילת וכמה נסיון יש לה, דיילים ודיילות הם לא משרתים וזה חמור שמישהו יצעק ככה עליהם.ן במיוחד אם כולה חסר כריך במלאי. מי שצעק פשוט בהמה וצריך לאסור עליו לטוס באותה חברת תעופה או אפילו לטוס בכלל.
    סגור
  • 86.
    דיילת
    אביגי 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    טוב מאוד גם הדילות הם בני אדם וצריך להתיחס אליהן בכבוד
    סגור
  • גם הוא הטריד את אשתו.. נפוטיזם
    אפללו 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתור לליכודניק דרומי דיילות צריכות לחזור ולהשתחוות.. כמו פעם..
    סגור
  • 85.
    היא לא משרתת שלך יאפס שמוק
    חצוף אפס 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הישראלים חצופים מאוד
    סגור
  • 84.
    טוב מאוד
    לי 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    13 0
    שהדיילות יתחילו לענות הם לא אשפה של הנוסעים די לחשוב שהם חייבים לכם משהו טוב עשתה כל הכבוד שהעמידה אותו במקום אנשים עם חינוך קלוקל
    סגור
  • 83.
    אני עם הדיילות. יש נוסעים מאוד חצופים. (ל"ת)
    תמר 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    30 1
    סגור
  • 82.
    כרטיס טיסה
    גבריאל 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    8 0
    רכישת כרטיס טיסה אינה רכישת חברת התעופה...
    סגור
  • 81.
    פותחים לנוסע ת'דלת ומשחררים אותו לחופשי... לו היה אפשרי (ל"ת)
    רוני 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • 80.
    כיאה לנוסע הישראלי המכוער במשפ השוקולד במטוס הזכורה לרע (ל"ת)
    רוני 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 79.
    הלקוח לא תמיד צודק
    אני 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    15 0
    הגיע הזמן שאנשים ילמדו לדבר לאנשי שירות, בעלי מקצוע. זה ששילמתם בעד דבר מה לא נותן לכם לגיטימציה להתייחס כאילו אנו רכושכם. כל הכבוד לה
    סגור
  • 78.
    חוצפה
    איציק 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    14 0
    קנה כרטיס טיסה וחושב שהמטוס וכל הצוות הם שלו , לקנוס אותו ושכמוהו…
    סגור
  • 77.
    נוסע חצוף
    דני 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    15 0
    התגובה.שלה מוצדקת, אנשים צריכים לגלות אכפתיות וסבלנות כלפי נותני שירות, היא באה לשרת אותך ואתה צועק עליה כמו שאתה צועק על אשתך.
    סגור
  • 76.
    נשמע ישראלי.. (ל"ת)
    ישראל ישראלי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 75.
    חבל שלא הורידו אותו או דפקו לו קנס (ל"ת)
    ויגן 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • דרכון פליסטינא
    אנטי ציוני 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הדיילת צודקת 100 אחוז. הם נותנים שרות טוב , הם חייבים לשרת 200 אנשים והדיילת לא אימא שלו. היא משתדלת לעזור לו שיהיה לו הכל מה שצריך בטיסה. הוא פשוט אגואיסט מגעיל, ויתכן אחרי שיקבל קנס 50 $ לדעתי טיסה אחרת הוא ישתוק בגדול. וגם אחרים ילמדו. חנוכה שמח לכולם
    סגור
  • איך יורידו אותו?
    יי 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יזרקו אותו מהמטוס באמצע הטיסה?? חחחחחחחח
    סגור
  • 74.
    תתנו לאייטולות יותר כסף (ל"ת)
    צימר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 73.
    נמאס מהערסים בטיסות...ישראלים או לא.... (ל"ת)
    דן 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 72.
    צודקת
    פלפל ממולא 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    27 2
    צדקה בהחלט. ברברים יש בכל מקום. גועל נפש של אנשים.
    סגור
  • 71.
    את דיילת
    בני 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 37
    ואת כן משרתת כול נוסע ונוסע אחרת תטפתרי
    סגור
  • אפילו לכתוב אתה לא יודע... אהבל שוביניסט (ל"ת)
    קפטן ספוק 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • איש שרות הוא לא עבד למי שמתנהג בגסות לא נותנים שרות
    מיכל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    11 0
    במידה והוא הייה במסעדה על הקרקע והייה מתנהג בגסות היו מבקשים ממנו לעזוב את המקום לא לכולם חייבים לתת שרות תשכח מזה
    סגור
  • 70.
    דיילת
    רובי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אחלה דיילת,אם. הביא אותה לדמעות ,בושה,הייתי מורידאותו מהמטוס,רק זאת בעייה והחברה הדיילת פשוט מקסימה ואהובה,נשמה טובה,
    סגור
  • 69.
    בעייה נפצה
    שבי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    11 0
    במסעדות ביחס למלצרים . מאבטחים ועובדי נקיון .כל מי שמרוויח שקל יותר ממך חושב שאתה אבק אדם שלו וצריך להרוס את הבריאות שלך כדי שהוא יקבל כאן ועכשיו מה שהוא רוצה .תלמדו לכבד בני אדם וזה שאתה נוסע במרצדס לא מוכיח שאתה נעלה עליו אלה שאתה ערס
    סגור
  • 68.
    כהן
    אלי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    חרא של נוסע,הלוואי והבת שלו תהיה דיילת ושיצעקו עליה גם כן
    סגור
  • מה הבת שלו אשמה בהתנהגותו?
    למה 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם תגובה כזו היא אלימה. הוא היחיד שצריך להיענש. לא בתו, אשתו וגם לא בניו. למה לאחל זאת לבת,
    סגור
  • 67.
    כל הכבוד לה
    לביא 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    חצוף חושב שהדיילות עובדות אצלו וגם אם כן יש צורה להתנהג . כל הכבוד לה שעומדת לימין חברתה . יש הבדל בין לקבל שירות ל-לנצל בן אדם .
    סגור
  • 66.
    עארס-טס
    צבי חיליק קמינסקי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך קוראים לחצופים האלו -עארס-טס. לקרקע אותם נבדלי קפסולה. (מה זה מטוס..כולה קפסולה)
    סגור
  • 65.
    זו הדרך להיות-כבוד ויקר
    צבי חיליק קמינסקי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז יש נשים חזקות באינדייה,נהדר הגיע הזמן שקרקע את כל חצופי הקפסולה,אלו שבטוחים שכרטיס הטיסה מקנה להם כח ועוצמה. המטוס רק טס-הנוסעים מקובעים לכסאות. Go Baby Girls
    סגור
  • 64.
    לא ראוי. היו צריכים לא לתת לו שירות. אבל בטח לא לצרוח (ל"ת)
    טייס 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 63.
    הדיילת כולה רק דיילת. אין מה לצפות ממנה
    שאולי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 13
    יפה שתיקה לחכמים
    סגור
  • ארוחת. תעלה לטיסה לכיוון אחד ותישאר שם (ל"ת)
    אני 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • יפה שתיקה לחכמים. לא ברור איך אוויל כמוך מדבר
    מיסטר ספוק 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אנשים פשוט טיפשים וחשוכים. ישראל, 2023
    סגור
  • 62.
    הדיילת
    יעקב מנתניה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הנוסע לא צודק כמוהו יש עוד רבים במטוס אם אתה על טיסה פרטית כמה נוסעים בודדים ניחא טוב שדיילת נוספת העמידה אותו על מקומו
    סגור
  • 61.
    דיילת
    אודליה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אנשים חושבים ששילמו כרטיס וחייבים להם הכל.
    סגור
  • 60.
    היו צריכים לפטר הדיילת
    Mr T 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 13
    לא מזמן טסתי, והחוצפה, וההתנהגות של חלק מהדילים. שערוריה. לכן כדאי לברר מה באמת קרה, לפני שיורדים דווקא על הנוסע.
    סגור
  • 59.
    כול הכבוד
    גקלין 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אני חושבת שאי אפשר להאשים פה מישהו אבל כול הכבוד שהיא עמדה על שלה ואמרה את מה שצריך להגיד אבל דבר כזה כמעט קורה לי כול יום כי אני בעצמי קופאית בסופר
    סגור
  • 58.
    אחרת כולם היו כותבים "הישראלי המכוער" (ל"ת)
    מזל שזה לא ישראלי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    כל הכבוד
    ויקטור 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הגיע הזמן שנוסעים יכבדו את הדיילות והדיילים זה הפך להרגל שכל אחד מרשה לעצמו להשתולל בטיסה כאילו אבא שלו קנה לו את המטוס עם הצוות
    סגור
  • 56.
    מעולה
    בקי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מיקצועיות ? לקוח חוצפן לא יקבל שירות. נקודה.
    סגור
  • 55.
    נוסע יהודי-ישראלי על בטוח. כדאי שבכל חברות
    אלכס 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    התעופה ינהגו כך באספסוף היהודי. מהיכנשהו צריך לבוא חינוך להתנהגות של בני אדם ולא של הערס המצוי
    סגור
  • בטח חצוף סובייטי כמוך
    מי שצריך הוא המסריח 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובמחקרים ,אנשים עם פרצוף אחד נוטים לאלימות ולהרבה סלאבים יש פנים כאלה.
    סגור
  • 54.
    זאת הבעיה חושבים קנו כרטיס למטוס קנו את העולם
    גני 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אלה הדפוקים שצריך להעמיד אותם במקומם זה שקנב כרטיס לטיסה לא אומר שעכשיו צריכים להיות משרתים לא מוצא חן בעיניו שיביא אוכל מהבית או שיתאפק שירד מהמטוס ויקנה ויחנק עם מה שרוצה
    סגור
  • 53.
    4 פעמים בקשתי מים, באמיירטיס
    דודו 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חשתי שאני מתייבש, ולא הביאו לי,ובכול מקרה התנהגתי יפה, ורק ציינתי בסוף, ציון גרוע בכול
    סגור
  • 52.
    לדעתי שניהם לא אשמים. אפשר להחליק ולעבור הלאה.. (ל"ת)
    בבר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 51.
    דיילת עם אומץ ויושרה
    השחף 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל הכבוד לדיילת!! סוף סוף מישהוא עומד מול נוסע חצוף!!!
    סגור
  • 50.
    הדיילת צודקת
    אנטיוכוס ה-3 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הנוסעים חושבים שהם אלוהים , למרות שאין אלוהים !!! הבעיה היא שבעולם רווחת הסיסמא "הלקוח תמיד צודק" . דבר שאינו נכון . יש לקוחות שהם נודניקים שבא להעיף אותם לכל הרוחות . כל הכבוד לדיילת !!!!
    סגור
  • 49.
    בטח היה ישראלי (ל"ת)
    אא 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 19
    סגור
  • 48.
    למי שמנסה לעזור
    מתנהגים כמו זבל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    10 0
    לקיים רשימות שחורות של זבל אנושי
    סגור
  • 47.
    הנוסע מצביע ביבי... שוקולד!!!!! (ל"ת)
    חחחחחח 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • הנוסע מצביע לאירופה
    פרצוף 16:9 עברייני 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשים רחבים הם פושעים לרוב
    סגור
  • 46.
    דיילת הם נותני שירות לא משרתים
    רותי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יש לנהוג על-פי נותני שירות בכבוד ראוי . יחס גורר יחס !ֶ אנשים מאבדים פרופורציות על שטויות .
    סגור
  • 45.
    תגובה
    אורי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נוסע בהמה חסר תרבות חושב שכולם משרתים שלו . בגלל כריך? טיפש.
    סגור
  • 44.
    דיילת אלופה שיביא אוכל מהבית וידבר כמו בן אדם (ל"ת)
    דון 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 43.
    צודקת הדיילת נוסע חוצפן
    ג 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ויש מלא כאלה לצערנו חושבים שכל העולם חייב להם בלי שמץ רחמנות או בושה
    סגור
  • 42.
    כל הכבוד לדיילת
    Gitty 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    דיילת היא נותנת שירות ולא משרתת של אף אחד היא בן אדם וצריך לתת קנס לאנשים כמוהו על ההשפלה ועל דיבור שלו כלפי צוות גועל נפש של בן אדם
    סגור
  • 41.
    דיילת
    אריאלה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סליחה גבירותי הדיילות מראש סליחה.... מקצוע הדיילות זה נועד לשרת!!! ואם לא מוצא חן בעיניך לשרת להביא לתת להגיש תתפטרי ותהי דיילת קרקע. הניצוץ במקצוע זה הביקורים מארץ לארץ וזהו הדאר את מביאה מכילה נותנת בקיצור את משרתת את הלקוח!!!!
    סגור
  • 40.
    להתעלם
    נירה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להתעלם
    סגור
  • 39.
    מגבה אותה באופן מוחלט החוצפה של אנשים (ל"ת)
    דן 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 38.
    חלול ראש
    מאיר 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הייתי זורק אותו מהמטוס גבוה באוויר...
    סגור
  • 37.
    חחחח
    גנדי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ככה זה הודים עשירים הם חושבים שמגיע להם הכל
    סגור
  • 36.
    אידיוט
    נועם 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היה צריך לשבור את החלון שלידו ושיישאב החוצה ...
    סגור
  • 35.
    כל הכבוד לה
    סגניפיקנט 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לקוחות שחושבים שמשרתים אותם... מגיע להם להיזרק מהמדרגות של כל עסק
    סגור
  • 34.
    כל הכבוד לה (ל"ת)
    מיכא 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 33.
    תזדיין
    לאון 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    זדייני
    סגור
  • 32.
    הנוסע
    רוני 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נוסעים באמת לפעמים חושבים שהכל מגיע להם והם רשאים לדבר בצורה בוטה ומעליבה.בגלל כריך שלא בדיוק היה? נו באמת... טוב מאד שענתה לו,זה כנראה לא השפיע...
    סגור
  • 31.
    מצדיקה את הדיילת
    יהלי אופיר 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הי. אני בהחלט מצדיקה את הדיילת . הנוסעים חושבים שמגיע להם הכל גם אם המוש יקר. דיילות הן בני אדם וכולן רוצים שיכבדו וידברו אליהם באופן מכובד ולא משנה מי הוא האדם. ויפה שהדיילת הגנה על חברתה. הם אינן צריכות לספוג את עלבונות הנוסעים
    סגור
  • 30.
    דיילת שצעקה על נוסע בטיסה כי צעק עליה
    זואי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל הכבוד לדיילת ! יש גבול כמה אפשר לספוג .אנשים קונים כרטיס טיסה חושבים קנו את כל במטוס וכולם משרתים שלהם .
    סגור
  • 29.
    מה שאדם עושה ב ד' אמות לא עושים בציבור!
    לוני 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אדם שמצוי ברשות הרבים (מרצונו ,או באילוץ) חייב לכבוש את יצרו ולהבין מול מי, ובאיזו סיטואציה הוא מצוי. לא מדובר רק בהתנהגות נבזית מול עובדת שאמורה לתת לו שרות, אלא מעכירה את האוירה מול שאר הנוסעים סביבו בטיסה. רק "רשימות שחורות"(של כל חברות התעופה) שתשארנה את החריגים מתנהליםממדינה למדינה ברכבת, ועם היכולת להוריד אותם עקב התנהגות נלוזה בתחנה הקרובה, אולי תפחית את ממדי הבריונות.
    סגור
  • 28.
    מסדר כאפות לנוסע
    אברהם השופט 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולעשות לו שמיכה לזבל
    סגור
  • 27.
    כל הכבוד לדיילת! ככה צריך!
    רנדומלית 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נוסעים חושבים שהם יכולים להגיד מה שהם רוצים, בושה
    סגור
  • 26.
    כנראה שהוא מקבל על הראש מאשתו כל הזמן, חיפש (ל"ת)
    אדם 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    דיילת זאת בת אדם
    דימיטרי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קודם כל היא לא רובוט וזאת תגובה נורמלית שהתנהגות של אותו אדם. צריך לקנוס אותו על פגיע בחברה כי פגיעה באחד העובדים של החברה זאת פגיעה בחברה עצמה. אם חברת תעופה הזאת לא תעשה כלום מקרים כאלה של עלבונות רק יקרו יותר ויותר ויותר ויותר דיילים ודיילות יעזבו וחברה תפסיד המון כסף
    סגור
  • 24.
    תקשיבו
    שיר 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דצ מי גירל אף אחד לא יכול לצרוח על דיילת שעובדת כל כך קשה אני הייתי נותת לו כאפה עם הצד המעליב
    סגור
  • 23.
    אדם מגעיל
    אייל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחת הדרכים הכי טובות לשפוט אופי של בן אדם זה לפי היחס שלו לנותני שירותים
    סגור
  • 22.
    "לרוב ישראלים"
    רון 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתביישו לכם, גועל נפש של שנאה עצמית ובורות. קצת כבוד עצמי ולאומי
    סגור
  • יסלח לי הכבוד הלאומי שלך
    ישראלים כבר לא מה שה 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל כולנו פה עדים לשיכבה רצינית של אזרחים אגואיסטים אגרסיביים ומתקרבנים. זה לא היה פה לפני כמה עשרות שנים ולכן זה בולט עוד יותר מאשר בארץ מפגרת שכל תושביה כאלה.
    סגור
  • 21.
    יש אנשים חצופים ומגעילים, שחושבים שמגיע להם הכל.
    OBX 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש לא מעט כאלה לצערי הרב.
    סגור
  • 20.
    אם היה אפשר לפתוח את דלת המטוס ולהעיף את הנוסע החוצה (ל"ת)
    אני 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    הנוסע ההודי.
    א.מ 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התרבות ההודית, מתייחסים לנשים כמו אל חפץ. חבל לא נפלת על דיילת בריטית, הייתה תולשת לך אוזן אוזן ושותלת אותך במושב שלך. אפס
    סגור
  • דיילת ישראלית הייתה נועלת אותו בשירותים (ל"ת)
    לי 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    באלוע
    יויו 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רעב הבלוע
    סגור
  • 17.
    זה העבודה שלך
    ישראל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    היא צודקת היא לא משרתת שלך היא המשרתת של כולם זה העבודה שלה
    סגור
  • 16.
    זה העבודה שלך
    ישראל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היא צודקת היא לא משרתת שלך היא המשרתת של כולם זה העבודה שלה
    סגור
  • 15.
    צריך לייצר רשימה שחורה של מסורבי טיסה שכל החברות יחלקו
    עארסים הם סוג ב 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    91 2
    שהחארות האלה ישכרו טיסה פרטית שתעלה להם עשרות אלפי דולרים ואז ילמדו איך להתנהג. עארסים ופרחות יש בכול העולם. זה אנשים סוג ב. פגומים ונחותים.
    סגור
  • אסור למנוע מעארסים לטוס !
    מנו מס 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרת כולנו תקועים איתם לנצח.
    סגור
  • 14.
    בטיסות עם ישראלים צריך דייל גדול גוף ומאיים. (ל"ת)
    שוקר חשמלי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 13.
    הגיע הזמן שהלקוחות יבינו שלא קנו את המטוס (ל"ת)
    תום 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד לדיילת אנשים מתנהגים כמו פח .זה ישראל? (ל"ת)
    אילן 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 11.
    מקצועיות שלה?
    משה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מכניס לו בעיטה לושט,פותח חלון וזורק אחריו את השקית של הכריך שנגמר
    סגור
  • 10.
    צריך לדעת לקבל שירות
    אלכס 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    56 2
    כל אדם ניתקל לרוב מספר פעמים ביום בנותן שירות. זה יכול להיות קופאית בסופר, כרטיסן, מלצר, אחות בבית חולים ועוד מקומות רבים. הבעיה היא שאנשים רבים יודעים להתלונן על נותן השירות, אבל לא מרגישים שצורת הפנייה שלהם משפיעה באופן מכריע על קבלת השירות. פניה מנומסת ואדיבה לנותן השירות, מייצרת בעצם הפנייה לאיכות וטיב השירות שייקבל. פנייה גסה ומתלהמת, תענה הרבה פעמים בשירות מתנכר וגרוע.
    סגור
  • ההודי מוזמן לישראל
    מלכה 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ישתלב טוב אצלנו חחח
    סגור
  • 9.
    כל הכבוד לדיילת צודקת מאה אחוז (ל"ת)
    איתי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    123 4
    סגור
  • בדיילת
    נועם 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נכון מאד. נוסעים חושבים שהצוות עבדים ואפשר לבייש ולדבר כמו לחיות. בושה.חבל שלא מעבירים דמות של כאלה נוסעים לכל החברות תעופה....
    סגור
  • 8.
    כולרה
    אידיוט 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    41 4
    שיחנק עם הסנדוויץ שלו
    סגור
  • 7.
    הדיילת הבוכיה
    אביב שמש 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    21 8
    אני רוצה לומר שהצוות היה צוצרחך להוריד את הנוסע הדיביל והחוצפן הטיס היה צריך להוריד את הנוסע באחת המדינות הקרובות לאיסור ,אם הו עושים כך ,אז לא היו מיקרים דל נוסעים כאלה ,ודבר נוסך החברה אשמה גם שלא היה מלאי של אוכל כשהנוסע ביקש ולא היה
    סגור
  • הוא לא אמור לבקש מהמלאי שהדיילת מציעה (ל"ת)
    גיל 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 6.
    הלקוח לא תמיד צודק
    א 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    57 4
    יש צורת התנהגות בסיסית ולא צריך להצדיק ולשתוק לשטויות של אנשים שזורחת להם השמש מהתחת. אם חסר כריך, שילך ויתבע את חברת התעופה, מה זה יעזור לו להתנהג מגעיל לדיילת ולגרום לה לבכות? את הכריך הוא לא יקבל, היגיון בסיסי. לא ברור איך דיילים מוכנים לספוג שטויות מאנשים, ושחברות תעופה דורשות מהם לספוג שטויות במסווה של מקצועיות. מה עם הנזק לדיילים? זה לא שווה את הכסף.
    סגור
  • 5.
    במקרה כזה
    טייס בשרון 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    19 2
    הדיילת תמיד צודקת והנוסע תמיד אשם
    סגור
  • דיילת בכיינית!
    ר' יוסי הגלילי 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 9
    נוסע קוטר
    סגור
  • 4.
    חוסר מקצויות?
    יפר 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    26 5
    נהפוכו, הכי מקצויית שאפשר הבהירה לו בידיוק את מקומו היהיר והדוחה.
    סגור
  • 3.
    יש להניח שהנוסע צחצח. (ל"ת)
    אברם 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    24 10
    סגור
  • סבא וסבתא תפסיקו כבר לריב
    תיקצד 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה עושה לי בושות
    סגור
  • פראנקים לא יותר טובים אלא
    מנסיון 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדיוק ההפך, מתנשאים על נותני השירות מדברים בצורה נבזית. חושבים שהם מורמים מעם ומגמדים אנשים שרק רוצים לנתפרנס בכבוד. אנשים שוכחים שנותני שירות הם בתחתית השכר אז האיומים של עלובים מכל הסוגים לא מפחידים אותנו
    סגור
  • נשמעים כמו מזרח אירופאיים
    גולדשיילרוק 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוקיי
    סגור
  • היום הם נקראים ערסים או ביביסטים (ל"ת)
    סיים סיים 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    12 22
    סגור
  • דיילת שתיקה על נוסע בטיסה כי צעק עליה
    זואי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוליי מספיק עם זה באמת ! עברנו כל כך הרבה פה בארץ ועוברים מספיק לפלג את העם עם הערות בסגנון הזה.
    סגור
  • 2.
    הציבור פה לא יודע להתנהג (ל"ת)
    משה 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    21 7
    סגור
  • מדובר בהודי ולא ישראלי הפעם (ל"ת)
    כאמי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    18 4
    סגור
  • 1.
    צודקת. (ל"ת)
    אבי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    30 2
    סגור