ויראלי

מעיין אדם משתגעת: "בא לי לצרוח - זו דעה קדומה"

אחרי שתיעדה את עצמה מרימה משקולות בחודש השישי להריונה, ספגה הכוכבת ביקורות מכל עבר (כולל מאמא). היום העלתה בסטורי שלה: "אני לא עושה שום דבר בלי לבדוק תאמינו לי, ההריון הזה יקר לי"
מערכת ice | 
מעיין אדם מרימה משקולות (צילום אינסטגרם)
אחרי שתיעדה את עצמה באינסטגרם שומרת על כושר ומרימה משקולות בעוד היא בחודש השישי להריונה, ספגה מעיין אדם אזהרות מכל עבר שהיא מסכנת את העובר שלה, עד שנמאס לה כבר לשמוע.
בסטורי מוכיח שהעלתה היום אדם באינסטגרם שלה, כתבה: "כבר חודשים שאני מתמודדת עם הודעות 'די תנוחי זה לא בריא' (כולל מאמא שלי) ובא לי לצרוח – זו דעה קדומה! להיפך! מי שהתאמנה בעבר ועושה את זה בצורה מפוקחת לא רק שלא מזיקה לעצמה או לעובר – היא עושה לעצמה טובה גדולה!!! זה רק מועיל. מוזמנות להכנס ולקרוא ותודה למגזין "את" שהלכו ובדקו וחזרו עם תשובה יסודית. אני לא עושה שום דבר בלי לבדוק תאמינו לי, ההריון הזה יקר לי, הכי יקר בעולם".

אדם הוסיפה קישור לכתבה במגזין את, בה התראיינה מאמנת הכושר אירה דולפין, שאמרה: "באופן כללי, ביצוע פעילות גופנית בזמן היריון היא לא אסורה, כמו שרבות חושבות, להיפך – היא חשובה לבריאות האם והתינוק. פעילות גופנית מחזקת את הגוף בזמן היריון, נותנת תחושה טובה נפשית ופיזית וגם מורידה סיכון לסוכרת היריון. כל זה כמובן בתנאי שמתאמנות נכון ותחת השגחה מבוקרת".
"מי שהתאמנה לפני ההיריון ויש לה רקע וניסיון קודם יכולה להמשיך להתאמן גם בהיריון תוך כדי שמירה על דופק שלא עולה מעל 150-155 וכמובן להוריד משקלים כדי לא להזיק לתינוק. מי שלא התאמנה לפני ורוצה להתחיל דווקא עכשיו – חשוב לעשות רק דברים שמתאימים למצב הבריאותי שלך. מצבים בהם לא מומלץ להתאמן בהיריון, הם כשיש לחץ דם גבוה, סחרחורות, היריון מרובה עוברים, הגבלות ברחם, דימומים וסיכונים ללידה מוקדמת".
"מי שההיריון שלה תקין ובריא – יכולה להתאמן בהתאם לרמה והצורך שלה", סיכמה דולפין. "האם מעיין עושה משהו לא בסדר? כמובן שלא, זה נראה תקין מאוד ושהיא עומדת בזה. אז כן, אפשר גם להרים משקולות. ההמלצה שלי היא לא להרים יותר מעשירית ממשקלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה