ויראלי

כוכבת האח הגדול משתחררת מהאשפוז הפסיכיאטרי: לאן תחזור עכשיו?

אחרי שבועות ארוכים שעומר קינן הייתה מאושפזת בבית החולים הפסיכיאטרי בפרדסיה וחשפה: "אני מאובחנת במאניה דפרסיה. בדיוק כמו בן אל תבורי", היא משתחררת חזרה לחיים שבחוץ ותשהה בבית הוריה
מערכת ice | 
עומר קינן (צילום מתוך האינסטגרם)
עומר קינן, אקסית האח הגדול וגם של ג'וזי זירה לשעבר, חשפה רק לאחרונה בשורה של סטוריז שהעלתה לאינסטגרם ווידוים קשים בקשר לאשפוזה בבית החולים הפסיכיאטרי בפרדסיה בו היא מאושפזת כבר מספר שבועות בעקבות התמוטטות שחוותה.
אבל היום (שלישי) יש לה הזדמנות לשוב לחייה הרגילים, כאשר שוחררה מהמוסד הרפואי אחרי כחודש ותשהה בימים הקרובים בבית הוריה, בטרם תשוב לאחר מכן לדירתה שלה בתקווה כי תחזיר את חייה למסלולם התקין.
רק ביום שבת האחרון, קינן החליטה לפרגן לזמר בן אל תבורי שחשף בשבוע שעבר בברכת יום הולדת שכתב לבנו תו פרינס כי הוא סובל ממאניה דיפרסיה וחשפה שגם היא סובלת מאותה הבעיה בדיוק.

קינן כזכור, חשפה את אבחנתה הפסיכולוגית והחליטה לפרגן לבן אל: "אני מאובחנת במאניה דפרסיה. בדיוק כמו בן אל תבורי הנסיך! אז קודם כל אני רוצה להצדיע לבן אל על האמץ לשתף ולספר!".
עוד היא הוסיפה: "כי בריאות הגוף והנפש עובדים ביחד, קבלתי כמות הודעות מטורפת בעקבות הסיפור הזה מאלפי אנשים שסובלים מבעיות נפשיות כאלה ואחרות. אז קודם כל זו לא בושה חברים, זה בדיוק כמו שבן אדם שובר את הרגל וצריך רופא לגבס. אני הייתי צריכה רופאים לנפש שלי".
לסיום כתבה: "ההורים שלי בחרו לעשות את המהלך הזה בגלל שפרצה לי המחלה שוב בעקבות החברים שאבדתי שעשה לי דפרסיה עמוקה ובמקביל קרה משהו מאוד גדול ומשמח בעקבות האקזיט שעשיתי, בהתחלה כעסתי עליהם אבל היום מבינה ומכירה במחלה ומבינה שזה היה הדבר הכי נכון בשבילי ואין כמו אבא ואמא שיודעים בסוף מה הכי טוב בשבילנו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה