ויראלי

כוכבת האח הגדול בווידוי מצמרר: התאשפזתי בבית חולים פסיכיאטרי

בזמן שהיא בקרב משפטי עם האקס ג'וזי זירה, עומר קינן הסביר: ״נמצאת בפרדסיה לכמה ימים הקרובים, כי קודם כל בריאות זה הכי חשוב מהכל. מי שבא לבקר אותי, שאלוהים יברך אותו", מה גרם לאשפוז?
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
עצוב לראות. כוכבת "האח הגדול" לשעבר והאקסית של ג'וזי זירה, עומר קינן העלתה אמש (חמישי) פוסט מדאיג במיוחד לאינסטגרם שלה, כאשר היא שיתפה את עוקביה כי היא מאושפזת בבית חולים לבריאות הנפש בפרדסיה, כאשר הודתה כי תשמח לביקורים שיסייעו לה לחזור על המוטב.
קינן הסבירה בין היתר: ״נמצאת בפרדסיה לכמה ימים הקרובים, כי קודם כל בריאות זה הכי חשוב מהכל. מי שבא לבקר אותי, שאלוהים יברך אותו", כתבה כוכבת הריאליטי שחוותה חודשים לא קלים עם מוות של שניים מהקרובים אליה.

הדברים של קינן עשה רעש ברשתות החברתיות והסבירה מדוע בכלל נזקקה לאשפוז: "נכון שזה נשמע בית משוגעים, אבל זה בסך הכל בית חולים לנפש". עוד חשפה כי איבדה את אחד מחבריה הטובים ביותר, יהונתן שלזינגר בתאונת דרכים בדרכו אליה הביתה. לפני כן גם כליל קמחי שנהרג באסון הבולען בכרמי יוסף, שהיה שותף שלה בדירה במשך שנתיים, מת והשאיר אותה המומה. 
בנוסף לכל זה, סיפרה קינן כי אחרי האובדן הקשה היא גם עשתה אקזיט לא קטן, מה שנועד להרגיע את עוקביה שהמצב הבריאותי הנפשי שלה במצב מצוין. כמו כן, היא בימים אלו בהליכי פשרה מול האקס זירה בתביעה המשפטית ביניהם
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרור האח הגדולים (ל"ת)
    טליה עובדיה שחף 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור