ויראלי

בריטני ספירס נחשפת: העוזרת האישית לשעבר פותחת פה

העוזרת לשעבר של בריטני ספירס חושפת בריאיון חדש שהזמרת מסרבת לדבר אתה, למרות שהיא כבר לא נמצאת תחת שליטתו של אביה. אלו הם הפרטים שהיא חושפת על מערכת היחסים שלהן
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
כשנה לאחר שבריטני ספירס הפכה סוף סוף לחופשיה מתגלה שהעוזרת האישית שלה לשעבר, זו שליוותה אותה לאורך כל שנות התהילה, עדיין לא זכתה לדבר עם נסיכת הפופ האמריקאית וזאת למרות שהיא התראיינה באין ספור סרטי דוקומנטרי על הזמרת.
העוזרת לשעבר, בשם פלישיה קולוטה, חשפה בריאיון חדש שהיא לא דיברה עם ספירס כבר תקופה ארוכה מאד ולמרות זאת היא ממשיכה לשלוח לה מכתבים כתובים בתקווה שיום אחד היא תענה. היא טוענת שבעבר היא הייתה בטוחה שהם פשוט לא מגיעים אליה בגלל אביה, אך כיום היא לא מבינה למה היא לא עונה.
יחד עם זאת, הסיבה לכך שספירס לא ממהרת לדבר עם העוזרת האישית שלה לשעבר היא לא ממש סוד. על פי דבריה של ספירס בעצמה היא ממש לא ראתה בעין יפה את העובדה שקולוטה התראיינה לסרטים כה רבים עליה ולטענתה אפילו חשפה עליה פרטים שכלל לא הייתה בהם אמת. 
נדמה שקולוטה מתעלמת קצת מהטענות של ספירס ולא מוכנה להתייחס אליהם. בריאיון היא טענה שהיא שמחה שלבריטני יש את ההזדמנות לדבר בפומבי ולחשוף את הקשיים שלה והוסיפה שהיא מקווה שהחתונה שלה עם סאם אסגארי (אליה היא לא הוזמנה) תהפוך אותה למאושרת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה