ויראלי

מביך: באמצע הצעת הנישואין, הסדרן העיף את הכלה מהמגרש

משחק כדורגל בליגה הבלארוסית נעצר לטובת הצעת נישואין של אחד השחקנים. אלא שהסדרן שלא הבין למה האישה עולה על המגרש – העיף אותה בגסות וכמעט הפיל אותה על הדשא
מערכת ice | 
הצעת נישואין שהסתבכה (צילום מתוך טוויטר)
זו היתה אמורה להיות הצעת נישואין מרגשת באמצע משחק כדורגל בליגה הבלארוסית, אלא שסדרן אחד שלקח את העבודה שלו יותר מדי ברצינות, קלקל את החגיגה.

ולדיסלב שובוביץ שכנראה תיאם זאת מראש עם השופט, עצר את שטף המשחק וקרא לחברתו לרדת אל כר הדשא. אלא שהוא לא תיאם זאת עם הסדרנים. בעודו כורע ברך ושולף טבעת לעבר בת זוגו המתקרבת אליו בהתרגשות – עצר אותה הסדרן.
 
אבל הסדרן לא סתם עצר אותה. כמאבטח שבטוח שעושה את עבודתו נאמנה, החל להעיף את האנשים שעלו על כר הדשא באמצע משחק, ובת הזוג - שהיתה השניה שנקרתה בדרכו – פשוט נדחפה בגסות עד שכמעט איבדה את שיווי משקלה.
בתגובה, השחקן ההמום שצפה במתרחש בעודו כורע ברך, קם מיד והחל לדחוף את הסדרן באלימות. רק כעבור כמה שניות כשנרגעו הרוחות, שבה בת הזוג אל כר הדשא וניגשה אל השחקן, ששוב כרע ברך. הפעם, ליתר ביטחון, עמדה מחוץ לקווי המגרש.
זה נגמר בטבעת אירוסין וחיבוק מרגש, בעוד כל השחקנים עומדים מסביב ומוחאים כפיים. הסדרן הפדחן לא נראה בשטח ומן הסתם רצה לקבור את עצמו. מעניין האם יקבל הזמנה לאבטח את החתונה.
לפחות הצעת נישואין זו לא נסתיימה בסטירה מצלצלת, כמו שאירע בחודש שעבר במשחק בייסבול בארה"ב. אז החתן המיועד שלף במקום טבעת אירוסין, סוכריה אדומה בצורת טבעת – וחטף מזוגתו מהלומה לפנים, לעיני אלפי צופים שלא הבינו מה לעזאזל ראו עכשיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה