ויראלי

וואן ריפבליק בישראל: זו המחווה המרגשת של כוכב הלהקה

וואן ריפבליק הופיעה בלייב פארק שבראשון לציון והגיעה על אף הלחצים מצד ה-BDS. סולן הלהקה והכוכב הגדול, ראיין תדר, הגיע לבקר בכותל המערבי והעלה תמונה לרשתות החרתיות בה כתב: "Global history gets me"
מערכת ice | 
ראיין טדר סולן וואן ריפבליק (צילום צילום מסך אינסטגרם)
להקת וואן ריפבליק נחתה אתמול (שני) בערב בישראל לקראת המופע הגדול שערכה הערב בלייב פארק שבראשון לציון. רגע לפני המופע, סולן הלהקה, ראיין טדר, העלה תמונה שלו מהכותל המערבי שבירושלים שם הלכו לבקר חברי הלהקה ורשם: "Global history gets me".
כזכור, הלהקה הגיעה לישראל למרות הבקשות של ארגון ה-BDS שתחרים את ישראל ולא תגיע להופעה. בהמשך, חברי הלהקה סיירו בירושלים  ובמצדה בטיול פרטי, כשבשעות אחר הצהריים הם הגיעו ללייב פארק שבראשון לציון כדי להתחמם ולהיערך לקראת המופע.
כזכור, רגע אחרי שאישרו כי יגיעו להופעה בישראל, פורסמו רשימות התנאים של הלהקה לקראת ההגעה שלהם לארץ. לפי דיווחים חברי הלהקה ביקשו חדר מסאג', חדר אימונים, משרד לניהול טיולים ומשרד הפקת סיורים. אך הדרישות לא נעצרות כאן.
חברי הלהקה גם הבהירו שבחדרי ההלבשה חל איסור על שרפרפים וספסלים ללא משענת. וזו כאמור רק רשימה חלקית. בנוסף לכך,  לחברי הלהקה היו גם בקשות ספציפיות בנוגע לתפריט שלהם בששת הימים שהן יגיעו ארצה. מעבר לרשימה ולפירוט המדוקדק של חברי הלהקה דבר אחד היה להם חשוב במיוחד: לא לשכפל שום ארוחה במהלך שהותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה