תרבות ופנאי

וואן ריפבליק מאשרים: זו הזמרת שתחמם אותם בלייב פארק

חודשים ספורים לאחר שהודיעו כי יגיעו להופעה נוספת בארץ, להקת וואן ריפבליק מודיעה היום מי האומנית המקומית שתחמם אותם בלייב פארק
מערכת ice | 
וואן ריפבליק (צילום אינסטגרם)
בחודש יוני האחרון הודיעה להקת וואן ריפבליק שתצא לסיבוב הופעות ברחבי העולם ותבקר גם כאן בארץ, 7 שנים אחרי שהייתה כאן פעם אחרונה. ההופעה תתקיים בלייב פארק בראשון לציון ב-8.11. כעת, שבועות ספורים לפני ההופעה המצופה הפקת ההופעה מודיעה שאומנית החימום של הלהקה היא נטע ברזילי.
בעוד שהלהקה לא העלתה הודעה רשמית בעמוד האינסטגרם שלה, ההחלטה הזו אושרה על ידי נטע בעמוד האישי שלה לאחר ששיתפה מספר ידיעות על ההחלטה. כמו כן, זו לא ההופעה היחידה שנטע אישרה כי תופיע בה בחודשים הקרובים ולאחרונה אושר כי היא תיקח חלק במופע NEXT של עומר אדם, שצפוי להתקיים בסמיכות לחג חנוכה ובמקביל למופע המתחרה של הפסטיגל.
כאמור, הלהקה הבינלאומית, שפרצה לתודעת אוהבי המוזיקה עם השיר Apologize בהפקתו של טימבלנד, תגיע ארצה בקרוב כחלק מסבב הופעות שיתקיים גם בדובאי, דרום אפריקה והערב הסעודית.
בתחילת המכירה הכרטיסים לדשא עמדו על כ-295 ש"ח, בעוד שהכרטיס היקר ביותר עלה כ-435 ש"ח וזאת טרם ההנחות השונות שניתן היה לקבל באמצעות כרטיסי אשראי של פליי קארד, אמריקן אקספרס, מקס ואחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה