ויראלי

נדחקה בין שני אנשים שמנים בטיסה - וזכתה לפיצוי הזה

אישה שרכשה כרטיס טיסה גילתה שהיא ישובה בין שני אנשים עם מידות גדולות ופנתה לטוויטר ולחברת התעופה על מנת להביע את דעתה בנושא. למרות מילותיה המקוממות - זה הפיצוי הכספי שקיבלה
מערכת ice |  1
טיסה (צילום unsplash)
לאחרונה עלתה ד"ר סידני ווטסטון לטיסה פנימית בת שלוש שעות בארה"ב וגילתה שהיא יושבת בין שני אנשים בעלי משקל יתר ועל כן בפוסט בטוויטר טענה כי הדבר גרם לה לאי נוחות: "ברגע זה אני - תרתי משמע - נמחצת בין שני אנשים שמנים בטיסה שלי".
חברת התעופה "אמריקן איירליינס" הגיבה במהרה וכתבה: "הנוסעים שלנו מגיעים בגל הצורות והגדלים. אנו מצטערים שלא היה לך נוח בטיסה". אך מסתבר שהטענה הפשוטה הזו לא ממש סיפקה את הד"ר וזו מיהרה להשיב כי המצב לא מתקבל על הדעת והוסיפה: "אם אנשים שמנים רוצים להיות שמנים, אין בעיה. אבל זה דבר אחר לגמרי כשאני תקועה ביניכם וכשהשומן שלכם נוגע בי במשך שלוש שעות".
ווטסון, בעלת נטייה ימנית רדיקלית ועמוד טוויטר עם קרוב ל-330 אלף עוקבים המשיכה: "לא אכפת לי אם זה מרושע. נוגעים כרגע בכל הגוף שלי נגד רצוני. אני אפילו לא יכולה להוריד את ידיות הכיסא מרוב שאין מקום". 
גולת הכותרת כמובן הגיעה עם ההערה הזו: "נמאס לי להתנהג כאילו השמנת יתר ברמה הזו היא נורמלית. תנו לי להודיע לכם, זה לא נורמלי. אם אתם צריכים חגורת בטיחות מורחבת אז אתם שמנים מדיי בשביל לעלות למטוס. תכנו שני מושבים או שאל תטוסו".
בהתאם לטענות נגד חברת התעופה הם הסכימו להעניק למתלוננת קרדיט לטיסות עתידיות בגובה של 150 דולר והוסיפו במכתב נוסף כי הם מתנצלים על חווית אי הנוחות וכי הדיילות במטוס תמיד ינסו לעשות הכול על מנת להבטיח את נוחות הנוסעים. יתרה מכך הציעו לווטסון כי אם תיתקל בכך פעם נוספת תוכל לבקש מהדיילת לעבור מקום במידה והדבר יתאפשר, היות ובטיסה בה הייתה לא היו מקומות פנויים למעבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר בדיוק להיותה ימנית? (ל"ת)
    . 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור