ויראלי

מפגין התפרץ לעבר הנסיך אנדרו - והופל

אדם נעצר לאחר שצעק לנסיך אנדרו "אתה אדם זקן וחולה", בזמן שהלך עם אחיו אחרי ארונה של אמם המלכה אליזבת השנייה באדינבורו סקוטלנד

מערכת ice | 
הנסיך אנדרו, דוכס יורק (צילום ויקיפדיה)

משטרת אדינבורו סקוטלנד עצרה אדם בן 22 שהטריד את הנסיך אנדרו בשעה שהלך מאחורי ארונה של המלכה אליזבת השנייה במסגרת התהלוכה החגיגית של בית המלוכה בעיר. בסרטון של עד ראייה נראה האדם צועק לעבר הנסיך הבריטי: "אנדרו, אתה אדם זקן וחולה". זה הגיע לאחר שהנסיך, המלך צ'רלס השלישי, הנסיך אדוארד והנסיכה אן צעדו מאחורי הארון של אמם בדרכם לקתדרלת סנט ג'יילס בעיר.
 

 
עוברי אורח התחילו לשיר את ההמנון God save the king כדי להסיט את תשומת הלב מהתקרית. האדם, שלבש חולצה של מועדון ה-A League של מלבורן אוסטרליה, הוצמד לקרקע על ידי צופים בתהלוכה ונמסר לקצין משטרה שהוציא את האיש משם. מעצרו של האדם בתהלוכה היה אחד ממספר תקריות שקרו באירועים מלכותיים בבריטניה. ביום ראשון האחרון נעצרה אשה בת 22 שצולמה עם שלט נגד המלוכה, ובמקרה אחר נעצר אדם בן 45 לאחר שצעק בטקס ההמלכה של המלך צ'ארלס "מי בחר בו?".
 


כזכור, במהלך השנים הופנו חיצי ביקורת נגד הנסיך אנדרו בגין קשריו עם עבריין המין המורשע ג'פרי אפשטיין. בפברואר הנסיך הגיע להסדר לאחר שהואשם בתקיפה מינית של וירג'יניה ג'יופר כשהיתה בת 17. הנסיך הכחיש את הטענות נגדו. בתחילת השנה הוא נאלץ לוותר על תארי המלוכה שלו. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה