ויראלי

בעלה של בריטני ספירס: "בניה צריכים להיות גאים בתמונות העירום"

בעלה של בריטני ספירס, סם אסגרי, יצא להגנתה לאחר שבעלה לשעבר של נסיכת הפופ קווין פדרליין הטיח בה על פרסום תמונות עירום ברשתות החברתיות

מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
פדרליין, 44, טען לאחרונה ששני ילדיה של ספירס - שון, 16 וג'יידן, 15 - בחרו לא לראות אותה בגלל צילומי האינסטגרם המטורפים שלה.
בשני פוסטים שנמחקו כעת סם אסגרי, בעלה הנוכחי של בריטני, מפוצץ את האשמה: "גם אם יש אמת בכך שילדיה מתביישים בבחירות האמהות שלהם ובדימוי גוף חיובי, הם לא היו המתבגרים הראשונים שמתביישים בהוריהם", כתב מוקדם יותר השבוע. "רוב הילדים נבוכים מההורים שלהם בשלב מסוים. עצם נוכחותו של הורה יכולה להשפיל נער. זה כל כך נפוץ שזה היה קו עלילה בשימוש שוב ושוב בטלוויזיה ובסרטים במשך עשרות שנים".
"הבנים חכמים מאוד ויהיו בני 18 בקרוב כדי לקבל החלטות משלהם ואולי בסופו של דבר יבינו שהחלק ה'קשה' היה שיש לו אבא שלא עבד הרבה יותר מ-15 שנה כמודל לחיקוי", כתב אסגרי בפוסט אחר . פדרליין הופיע בראיון ב-6 באוגוסט על מערכת היחסים שלו עם ספירס, בו טען כי "הבנים החליטו שהם לא רואים אותה עכשיו".הוא טען שבני הנוער לא השתתפו בחתונת יוני של ספירס בגלל הפוסטים התכופים שלה בעירום באינסטגרם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה