ויראלי

הבנים של בריטני ספירס לא מעוניינים לראות אותה

הבלגן בסביבתה של בריטני ספירס לא נעצר: לפי דיווחים בארצות בניה של הזמרת מסרבים להיפגש עמה זה חודשים
מערכת ice |  1
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
בניה של בריטני ספירס נמנעו מלראות אותה במשך חודשים, כך לפי דברי אביהם, קווין פדרליין. פרסטון, (16) וג'יידן (15) אפילו בחרו שלא להשתתף בחתונת אמם - השלישית שלה - עם סם אסגרי באביב האחרון. לטענת אביהם הסיבה לכך היא מכיוון שכוכבת הפופ בת ה-40 לא הפסיקה "להביך אותם" כשפרסמה תמונות עירום של ברשת. "הבנים החליטו שהם לא רואים אותה עכשיו", אמר קווין. "עברו כמה חודשים מאז שראו אותה. הם קיבלו את ההחלטה לא ללכת לחתונה שלה".
פדרליין, בן 44, אמר לניו יורק פוסט שהוא ובניו נסערים על האשמה שהעלתה ספירס בעמוד האינסטגרם שלה באפריל, ובה האשימה אותו בכך שסירב להיפגש איתה כשהייתה בהריון עם אחד מבניהם. פדרליין איים לתבוע את גרושתו על ההצהרה שנמחקה מאז.
 
ספירס ופדרליין היו נשואים מ-2004 ו-2006 ומערכת היחסים ביניהם תועדה בתוכנית ריאליטי בשם "בריטני וקווין כאוטיק". שנה לאחר גירושיהם, ספירס עברה סדרה של התמוטטויות פומביות כאשר היא נאבקה על המשמורת על הילדים. כוכבת הפופ המתבגרת לשעבר אושפזה מספר פעמים, גילחה את ראשה, תקפה פפראצי ונאלצה לגמילה.
 
בשנים שאחרי הגירושים משמרות הילדים היחסים של ספירס עם ילדיה עלו על שרטון. "התרחשו הרבה דברים שלא הרגשתי איתם בנוח", אמר אחד מהם. 
בתגובה להאשמות הקשות של הגרוש ספירס כתבה בעמוד האינסטגרם שלה: "מעציב לשמוע שהגרוש שלי החליט לדבר על מערכת היחסים שלי עם ילדי". מטריד אותי שהוא אומר שהנתק הוא בגלל האינסטגרם שלי, המציאות היא שהנתק התחיל עוד קודם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קווין בן אדם שקרן ורשע כמו כל המשפחה שלה
    אא 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוליווד זה הגיהנום
    סגור