ויראלי

אמינם מת ב-2006 והוחלף בכפיל? הספקולציה ההזויה צוברת תאוצה

ראשית, הם טענו שאבריל לאבין מתה ב-2003 והוחלפה על ידי כפילה שלה, מליסה ונדלה. עכשיו, הם אומרים שאמינם מת ב-2006 רק כדי להיות מוחלף על ידי כפיל

מערכת ice | 
אמינם (צילום ויקיפדיה)
למרות שתיאוריית הקונספירציה המוזרה סביב הראפר האייקוני רצה באינטרנט כבר כמה שנים, לאחרונה היא צברה שוב אחיזה לאחר ש-LADbible הסתכלה מתי ואיפה הכל התחיל. ומכיוון שאנחנו אוהבים להפריך מיתוסים מקוונים ותיאוריות קונספירציה, בדקנו את זה יותר מקרוב.
למה אנשים חושבים שאמינם מת? השמועות התחילו כשהמעריצים הבחינו בשינוי בקולו של אמינם במהלך השנים. למרות ש-LADbible הקפיד להדגיש ש"זמרים וראפרים חווים שינוי בקול במהלך השנים עקב מספר גורמים, כולל הזדקנות ומתח", הפרסום לא העריך בבירור את כוחן של קונספירציות מקוונות.

זמן קצר לאחר שגולשים ברשת החליטו שהשינוי בקול שלו נובע ממותו של הראפר ובסופו של דבר החלפה על ידי רובוט, האתר הספרדי La Guía Del Varón החליט לשפוך עוד יותר דלק על האש בכך שכינה אותו "שיבוט אנדרואיד" וטען שהוא יודע בדיוק איך ומתי הוא מת: בתאונת דרכים ב-2006.
"ב-2006, אמינם מת בתאונת דרכים", נטען בעיתון. זה כל מה שהמעריצים היו צריכים כדי להתחיל לנתח את השינוי הקל של הראפר במראה לאורך השנים, כאשר רבים מצביעים על שינוי עצום בצורת הלסת שלו ובמבנה פניו הכללי.
סך הכל, איך אפשר להאשים את המאמינים? אנחנו חיים בעידן האינטרנט שבו ניתן להפיץ תיאוריות קונספירציה עם טיפה "עובדות" על מפורסמים בלחיצת כפתור ולהגיע למליוני אנשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה