תרבות ופנאי

אמינם מתרגש: זו המחווה שעשתה לו בתו הבכורה

בזמן שהוא עובד על אלבום אוסף, בתו של אמינם מציגה יחסי שונה עם אביה ממה שהיה לו, לפחות על פי השירים שלו
מערכת ice | 
אמינם ובתו היילי (צילום מתוך האינסטגרם)
היילי ג'ייד מאת'רס , בתו של הראפר אמינם, הרהרה בחוויות הילדות ה"סוריאליסטיות" שחוותה כשגדלה עם אביה בזמן שהיה עסוק בלהיות הראפר הנמכר ביותר בהיסטוריה.
היילי השיקה את הפודקאסט החדש שלה Just A Little Shady, ודיברה עם חברת ילדות שלה על האופן שבו אמינם דאג לה להיות בוואן ההופעות שלו או לפנק אותן בימי טיול מיוחדים. "זה כל כך כיף להסתכל אחורה... כשאני חושבת אחורה כבוגרת, אני אומרת, 'וואו, זה כל כך, כל כך סוריאליסטי'", אמרה מאת'רס. "והזיכרונות האלה שחשבתי שאלו דברים נורמליים, עכשיו אני מסתכלת אחורה ואומרת, 'שיט, זה היה מגניב'".
 
"זה היה כל כך כיף," המשיכה היילי. "אני תמיד אוהב לחזור ולחשוב על התקופה הזו. נסענו לפלורידה, אבא שלי עבד על משהו, והוא סידר לנו לימוזינה שתיקח אותנו לדיסני, ועשינו את מסיבת התה של הנסיכות, והשמלות חיכו לנו. וגם אז, בזמנו, היינו כל כך שמחים וכל כך נרגשים, אבל לא עצרנו להעריך את הרגע הזה כמו עכשיו כשאנחנו מדברים עליו ממרחק השנים".

מוקדם יותר החודש חשף אמינם פרטים על אוסף הלהיטים השני בגודלו שלו, 'Curtain Call 2'. האוסף ישוחרר ב-5 באוגוסט באמצעות Shady Records/Aftermath Entertainment/Interscope Records.
החדשות מגיעות זמן קצר לאחר שאמינם הוציא את 'From the D 2 the LBC' בחודש שעבר - סינגל חדש עם סנופ דוג. השיר הזה הוא הסינגל המוביל באוסף 'Curtain Call 2', שמתואר בהודעה לעיתונות כ"אוסף להיטים המורכב מהפלט היצירתי הבלתי ניתן לחיקוי של דטרויט MC מאז יציאתו של 'Curtain Call: The Hits' ב-2005. האוסף יכלול מוזיקה מכל הפרויקטים של אמינם מ'Relapse' ואילך, כולל פרויקטים צדדיים, הופעות אורח, שירי פסקול סרטים, וכמובן בחירות מאלבומי הסולו שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה