ויראלי

יוסף חדאד חוגג יום הולדת עצוב: "לא מסוגל לחגוג, קשה לחייך"

ברשתות החברתיות שלו הוא שיתף: "בדרך כלל יום ההולדת שלי זה יום של חגיגה ושמחה גדולה עבורי, השנה אני לא מסוגל לחגוג בגדול, אי אפשר לשמוח באמת וקשה אפילו לחייך. אבל כן אנצל את ההזדמנות הזו ואת יום ההולדת כדי לבקש משאלה- שכל החטופים ישובו אלינו בהקדם במהירות האפשרית אינשאללה"
מערכת ice |  6
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
יום הולדת כזה, לא כל כך נעים ליוסף חדאד לחגוג. איש ההסברה מספר 1 של ישראל, פשוט כואב את כל מה שקורה בישראל מאז ה-7.10 כך שגם את יום הולדתו אמש (שלישי) לא הצליח לציין כמו שצריך.
ברשתות החברתיות שלו הוא שיתף: "בדרך כלל יום ההולדת שלי זה יום של חגיגה ושמחה גדולה עבורי, השנה אני לא מסוגל לחגוג בגדול, אי אפשר לשמוח באמת וקשה אפילו לחייך. אבל כן אנצל את ההזדמנות הזו ואת יום ההולדת כדי לבקש משאלה- שכל החטופים ישובו אלינו בהקדם במהירות האפשרית אינשאללה".
כמו אזרחים רבים, גם הוא לא מבין מדוע ממשלת ישראל והמערכת המשפטית לא משנות תקליט ופועלות אחרת נגד חמאס ואפילו המחבלים הכלואים כאן בישראל. חדאד כתב: "אתמול כל המדינה הזדעזעה אחרי שהתבשרנו על רצח 6 חטופים ישראלים על ידי מחבלי חמאס. מה שכאב לי לדעת זה שהמדינה לא הגיבה על זה מעשית. איך למשל הייתי מצפה שיגיבו? כבר אתמול הסיוע ההומניטרי היה צריך להיעצר לחלוטין, אין משאית אחת שנכנסת- אנחנו לא נעביר מזון ותרופות לרוצחים של החטופים שלנו!".

עוד כתב: "יחד עם זה היינו צריכים לראות הפצצות כבדות ומתמשכות בכל רחבי עזה, שבכל פינה ברצועה ירגישו את העוצמה של צה"ל ויבינו שאנחנו לא שותקים על המעשה הרצחני הזה. וכמובן שבעזה ירגישו את הלחץ הצבאי הקרקעי שמגיע גם לנקודות שעוד לא היינו בהן ברצועה".
לסיום הסביר: "אם על המעשה הזה של רצח 6 חטופים שלנו אנחנו לא באמת מגיבים ולא שוברים את הכלים אז מה חמאס צריך להבין מזה?! למה שיהיה לחוץ להגיע לעסקה או לכניעה או שבכלל יתפשרו במשהו?! מתי יישבו בקבינט אנשים שיודעים איך צריך לדבר ערבית במזרח התיכון?!".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גברת
    אישה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש יקר הרבה מזל טוב.מקוים ליראות אותך בכנסת.
    סגור
  • 4.
    יוסף חדד
    איילת 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המון המון מזל טוב, אתה איש יקר אוהבים אותך
    סגור
  • 3.
    יוסף יקר.
    אזרח. 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יוסף חדאד היקר מזל טוב ליום הולדתך. תודה רבה על פועלך.
    סגור
  • 2.
    עצוב, עצוב, עצוב
    אסתוש 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאחלת לך בריאות, כח והרבה אהבה. הבעיה שלנו שאנחנו לא מכים בברזל כשהוא חם. כש ברזל מתקרר, כל העולם כבר נגדנו!!! מזל טוב יקירנו ??
    סגור
  • 1.
    יוסף אתה צדיק הרבה מזל טוב למרות הכלוהלוואי שיחזרו
    קרן אור 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החיילים והחטופים הביתה לשלום
    סגור
  • אא
    אמיר היעב 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין אמונה בערבים זה צבוע
    סגור