ויראלי

אמילי עמרוסי משתוללת: "בא לי לצרוח. למישהו אכפת?"

אמילי עמרוסי משגרת חיצי ביקורת נגד ארגון המורים בעקבות השביתה שבגללה בנה לא פתח השנה את שנת הלימודים ומאשימה: "רצחתם להם את הנפשות"
דוד זולדן | 
אמילי עמרוסי (צילום פלאש 90/ משה שי)
העיתונאית אמילי עמרוסי שבנה לא פתח את שנת הלימודים בגלל השביתה בתיכונים לא חוסכת את שבטה ומתפוצצת: "הילדים האלה שוב בבית. הדור שמחקתם לו את החטיבה והתיכון. בא לי לצרוח. למישהו אכפת?"
שביתת ארגון המורים בתיכונים נמשכת ובאופק לא מסתמן פתרון. העיתונאית אמילי עמרוסי הביעה פליאה ואמרה כי תלמידי כיתה י"ב לא הצליחו ללמוד שנה אחת בתיכון כרגיל שכן הם חוו הן את הקורונה והן את המלחמה בזמן תקופת לימודיהם: "אם אין לכם ילד בתיכון אין לכם מושג מההתעללות שעוברים הנערים והנערות".
"כשהבן שלי והחברים שלו היו בכיתה ז' - פרצה מגיפה עולמית" שיתפה. "אחרי שנה שלמה בבית, מנותקים משמש ולימודים – אחרי שנת צינוק כזאת, העולם התחיל לאט לאט לחזור. החזירו את תלמידי היסודי ללמוד בקפסולות. את תלמידי כיתות י"א-י"ב דאז החזירו, כי הם צריכים לעשות בגרויות. כולנו חזרנו לעבודה בכל מיני תצורות מעניינות. רק קבוצה אחת לא הורשתה לצאת בכלל - מי שהיו אז תלמידי כיתות ז' עד ט'. הם הוזנחו בבית. בלי מענה. שנתיים וחמישה חודשים של הפסקת מסגרות טוטאלית. רק לכיתות ז' עד ט' אף אחד לא דאג. הם נשארו עד סוף סוף המגיפה בלי שום פתרון. נזנחו לעבור את מסע ההתבגרות בין קירות. לאף אחד לא היה אכפת".
לסיום היא מבהירה: "כשהם הגיעו לכיתה י' ופתחו להם את בתי הספר - אותם ילדים ניסו ללמוד איך זה לקום בבוקר, לעמוד על הרגליים, לנסוע באוטובוס, להגיע בזמן, לשבת על הטוסיק שבע שעות, ללמוד, להיבחן, לנשום ליד אנשים אחרים. זו היתה שנה קשה, ששברה הרבה ילדים, שנשרו, ששנות הקורונה הרחיקו אותם מהאפשרות להסתדר עם מסגרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה