ויראלי

רן דנקר במתקפה חריפה על נתניהו: "שוב אחרים אשמים"

אחרי הבשורה על כך שגופות של שישה חטופים חולצו לישראל במבצע נועז, רן דנקר עלה למתקפה נגד בנימין נתניהו: "מלא האשמות, מלא הוקוס פוקוס ושוב הופס זה בורח לו"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שנודע הבוקר (שלישי) על חילוץ של שש גופות חטופים מרצועת עזה במבצע נועז של צה"ל, בהם: אברהם מונדר, יורם מצגר, יגב בוכשטב, נדב פופלוול, חיים פרי ואלכס דנציג, רן דנקר, הזמר האהוב, העלה סטורי לחשבון האינסטגרם בו תקף החריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו. 
אל הסטורי שהעלה דנקר הוא צירף תמונה של ראש הממשלה נתניהו, וכתב ברקע: "מלא מילים, מלא מילים, מלא האשמות, מלא מלא האשמות, מלא הוקוס פוקוס ושוב הופס זה בורח לו. שוב אחרים אשמים".
כידוע, דנקר ממש לא מתבייש להביע את דעתו ומחאתו נגד ממשלת ישראל. רק לאחרונה דנקר התראיין בתוכנית "העשירייה" בכאן גימל, שם העביר ביקורת חריפה מאוד נגד הממשלה אותה כינה "סרטן".
בראיון שערך דנקר הוא הטיח ביקורת קשה בממשלת ישראל כשאמר תחילה: "צריך להעיף את הממשלה הרעה הזאת והיא צריכה להתפייד לנו מהחיים אז נוכל אנחנו להמציא שפה חדשה בינינו".
בהמשך, דנקר התבטא בחריפות נגד הממשלה כשאמר: "כל עוד הם נמצאים הם גומרים אותנו מבפנים כמו סרטן. תמיד אומרים שאנחנו בתהום, אבל אפשר יותר נמוך מזה, ואפשר לגמרי שלא יישאר פה כלום. לדעתי זה לא דברים בעלמא ולא רק מבחוץ, גם מבפנים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רן תתעסק במיזיקה ולא בפוליטיקה
    באמת 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צריך ללמוד הרבה פוליטיקה לפני שאתה מלכלך וטופס טרמפ על ראש ממשלתנו.
    סגור
  • 1.
    דנקר,הרעל מטריף אותך!!!
    ישראלי 08/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אשמים ויש אחראים. כעת תמיין בהגינות את בעלי התפקידים בשתי הקטגוריות הללו. אז אחסוך מזמנך,נתניהו אינו אשם במחדל!!! כראש ממשלה הוא אחראי .
    סגור