ויראלי

יעל בר זוהר חוגגת באושר ומביכה את יהודה לוי: "עכשיו ברצינות"

מגישת הטלוויזיה והחברה הוותיקה של יהודה לוי חגגה לו יום הולדת באינסטגרם ופרסמה בסטורי שלה תמונה מהעבר, בה נראים השניים בתחילת הקריירה שלהם, כשהם נראים מעט שונה מכפי שהם היום, האם יהודה לוי הובך?
מערכת ice | 
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
מגיש ת הטלוויזיה והשחקנית יעל בר זוהר, זכורה לבוגרים שבינינו מסדרות כמו רמת אביב ג' ששודרה בשנות ה-90 בטלוויזיה. באותה הסדרה שיחק גם יהודה לוי, אחד השחקנים המצליחים והאהובים בישראל. 
לכבוד יום הולדתו ה-45 של השחקן, בירכה אותו בר זוהר בסטורי שלה ברשת החברתית אינסטגרם, ונראה כי הצליחה להביך אותו, עם תמונה שנראית מימי רמת אביב ג', בהם נראו השניים כמו ילדים תמימים ומתוקים, ביחס לאיך שהם נראים כיום. "מזל טוב יהודה אהוב - באיחור של יום, אבל באהבה ניצחית", כתב בר זוהר בצירוף התמונה המשעשעת.

צילום מסך: אינסטגרם
בהמשך הוסיפה בר זוהר סטורי נוסף בחשבונה, ובה בירכה את לוי קצת יותר ברצינות, כאשר גם התמונה שצירפה לברכה המחודשת, היא תמונה עדכנית יותר בה נראים השניים כפי שהם כיום, כמה עשורים מאז שיתפו פעולה לראשונה זה לצד זו, מול המצלמות.

צילום מסך: אינסטגרם
"ועכשיו ברצינות", פתחה בר זוהר את הברכה העדכנית שלה ללוי והוסיפה, "מאחלת לך שתמשיך להאיר בכישרונך המדהים את העולם. שתהיה מאושר ובריא עד אינסוף! שתמשיך ליצור, להגשים ולכבוש את העולם בקסם והנשמה הכישרון והלב שאתה. אוהב תמיד". חתמה בר זוהר את ברכתה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה