ויראלי

אנה ארונוב: "גנבו לי את האופניים, למה אנשים רעים?"

שופטת רוקדים עם כוכבים, אנה ארונוב שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה: "יש לי דפיקות לב, הגעתי לחדר אופניים, באתי לקחת את אדם לגן כמו תמיד ופרצו לחדר האופניים ולקחו את שני האופניים"
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
הבוקר, (שלישי) אנה ארונוב משתפת בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה כי נגנבו לה האופניים מהבניין. שיתפה בסטורי: "אמאלה, יש לי דפיקות לב, הגעתי לחדר אופניים, באתי לקחת את אדם לגן כמו תמיד ופרצו לחדר האופניים ולקחו את שני האופניים. וואו איזו באסה, את הקסדות והכל. למה אנשים כאלה רעים למה?.
לאחר מכן המשיכה לשתף: "אני ממש כועסת. למה שממישהו יקח חפצים שלי פרטיים. שקניתי, שאני אוהבת, שנוחים לי. הלך לי כל היום עכשיו. כל כך מבאס. אוף!" לאחר הפרסום, כמה מעוקביה ניסו לעודד את אותה, תגובתה הייתה: "תודה על העידוד אבל מותר לי להתבאס לרגע. נכון שזה רק חומר וזה לא סוף העולם\ והכי חשוב שכולם בריאים, אבל זה גם לגיטימי להתבאס על מה שקרה. זהו סיימתי עם זה להיום, נקסט."
רק לפני מספר ימים, ארונוב הייתה שרויה בעצב גדול, כאשר הפסיכולוג ד"ר גבריאל בוקובזה, הזכור עקב השתתפותו בתוכנית "לאהוב את אנה" ששודרה בקשת 12, הלך לעולמו בגיל 51 בלבד לאחר מאבק במחלה קשה והוא הותיר אחריו ילד אחד, בן 8. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה